Coronavirus 2

Eef de Kip

Well-known member
Ja maar dat was gisteren toch al duidelijk? Het enig dat je kunt hopen is dat het niet verder op gaat lopen en dat de besmettingen vooral in de jongste leeftijdscategorieën zijn.
Maar enige versoepelingen kun je voorlopig wel op je buik schrijven hoewel die avondklok ook niet langer houdbaar is denk ik.
Wellicht dat het komende weken wat warmer wordt en dat dat iets helpt.
 

Marinos

Well-known member
Ja maar dat was gisteren toch al duidelijk? Het enig dat je kunt hopen is dat het niet verder op gaat lopen en dat de besmettingen vooral in de jongste leeftijdscategorieën zijn.
Maar enige versoepelingen kun je voorlopig wel op je buik schrijven hoewel die avondklok ook niet langer houdbaar is denk ik.
Wellicht dat het komende weken wat warmer wordt en dat dat iets helpt.
Vorig jaar begon het nu pas echt op te lopen en toen was het al een stuk warmer dan nu. Dus die theorie kan ook de prullenbak in.
 

JMD

Well-known member
Vorig jaar begon het nu pas echt op te lopen en toen was het al een stuk warmer dan nu. Dus die theorie kan ook de prullenbak in.
Nee, dat is niet zo. Het reproductiegetal daalde op 17 maart 2020 (de dag dat we in lockdown gingen onder de 1)
 

Eef de Kip

Well-known member
Alleen gingen vanaf toen wel de IC opnames door het dak. Mij benieuwen hoe zich dat gaat ontwikkelen.
Verder zie ik dat in alle landen om ons heen de maatregelen weer strenger worden.
 

Batigoal

Well-known member
Alleen gingen vanaf toen wel de IC opnames door het dak. Mij benieuwen hoe zich dat gaat ontwikkelen.
Verder zie ik dat in alle landen om ons heen de maatregelen weer strenger worden.

Toen overviel het de ziekenhuizen, nu zijn ze er natuurlijk beter op ingericht.

De ene na de andere lockdown in de landen om ons heen inderdaad. Vrees dat we pas richting de zomer/eind voorjaar weer wat meer ruimte krijgen.
 
Bovenaan