Wat een dieptrieste figuren. En maar klagen over fake news.Die demonstranten in Amsterdam worden met de week gekker met hun fake meelopers.
Is die droeftoeter de opperwappie?
Vind dit wel een interessant gedachten-experiment eigenlijk. Waar ligt je grens...
Want ik denk dat er echt mensen zijn die dit dan ook doen.
Geen idee. Ik ken die man niet.Is die droeftoeter de opperwappie?
Als je de huidige maatregelen gelijk stelt met het vermoorden van je buurman/-vrouw heb je wel heel grote klap van de molen gehad.Geen idee. Ik ken die man niet.
Maar ik vind het gedachtenexperiment wel interessant. Waar ligt de grens...
Gaaaaap. Alsof dit iets nieuws is.Geen idee. Ik ken die man niet.
Maar ik vind het gedachtenexperiment wel interessant. Waar ligt de grens...
Dat zegt hij helemaal niet.Als je de huidige maatregelen gelijk stelt met het vermoorden van je buurman/-vrouw heb je wel heel grote klap van de molen gehad.
Op het laatst zegt hij wel degelijk waarom dat we al een jaar lang bij de buren aanbellen. Daarmee plaatst hij de huidige maatregelen op gelijke hoogte met de hypothetische situatie.Dat zegt hij helemaal niet.
Luister nog eens opnieuw.
Hij heeft het over een hypothetische situatie dat dat gevraagd wordt. En dat niemand dat zal doen.
De vraag is waar de grens qua maatregelen dan wel ligt.
Ik woon gelukkig op een even nummer.Ik niet. Ik ben direct met mijn keukenmes op pad gegaan. Van die dikke op negen heb ik geen last meer.
Ik niet. Er zijn wel gekkere gedachtenexperimenten gedaan.Ik vind het vooral een heel raar experiment.
De 12e maand van 2030 bedoel je toch?Werkt perfect die avondklok, gewoon volhouden tot de 12e. Dan kan alles weer vrij.
Die hebben ook genoeg vaccins. Die zitten niet vast aan de Europese regels, maar ja die vissers hebben het ook zo lastig.Gisteren 870.000 vaccinaties in het VK... Goed, dat kan je (wegens de grootte) niet 1 op 1 vergelijken met NL, maar dat zou in verhouding meer dan 200.000 per dag, daar komen wij in 1 week aan (met mazzel)....
De 12e maand van 2030 bedoel je toch?