Coronavirus 2

JMD

Well-known member

Vind dit wel een interessant gedachten-experiment eigenlijk. Waar ligt je grens...
Want ik denk dat er echt mensen zijn die dit dan ook doen.
 

Maasveld

Well-known member
Geen idee. Ik ken die man niet.
Maar ik vind het gedachtenexperiment wel interessant. Waar ligt de grens...
Als je de huidige maatregelen gelijk stelt met het vermoorden van je buurman/-vrouw heb je wel heel grote klap van de molen gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Als je de huidige maatregelen gelijk stelt met het vermoorden van je buurman/-vrouw heb je wel heel grote klap van de molen gehad.
Dat zegt hij helemaal niet.
Luister nog eens opnieuw.
Hij heeft het over een hypothetische situatie dat dat gevraagd wordt. En dat niemand dat zal doen.
De vraag is waar de grens qua maatregelen dan wel ligt.
 

Maasveld

Well-known member
Dat zegt hij helemaal niet.
Luister nog eens opnieuw.
Hij heeft het over een hypothetische situatie dat dat gevraagd wordt. En dat niemand dat zal doen.
De vraag is waar de grens qua maatregelen dan wel ligt.
Op het laatst zegt hij wel degelijk waarom dat we al een jaar lang bij de buren aanbellen. Daarmee plaatst hij de huidige maatregelen op gelijke hoogte met de hypothetische situatie.
 

JMD

Well-known member
Gisteren 870.000 vaccinaties in het VK... Goed, dat kan je (wegens de grootte) niet 1 op 1 vergelijken met NL, maar dat zou in verhouding meer dan 200.000 per dag, daar komen wij in 1 week aan (met mazzel)....
 

zwammy

Well-known member
Gisteren 870.000 vaccinaties in het VK... Goed, dat kan je (wegens de grootte) niet 1 op 1 vergelijken met NL, maar dat zou in verhouding meer dan 200.000 per dag, daar komen wij in 1 week aan (met mazzel)....
Die hebben ook genoeg vaccins. Die zitten niet vast aan de Europese regels, maar ja die vissers hebben het ook zo lastig.
 
Bovenaan