Fregge
Well-known member
Dat wattenstaafje wat in je keel en neus geduwd wordt heeft aangetoond dat ik vanochtend met testen geen corona had. Kan naar buiten nu!Niet in spuiten. Die plaatsen ze zaterdagochtend direct in m'n hersenen.
Oh wacht
Dat wattenstaafje wat in je keel en neus geduwd wordt heeft aangetoond dat ik vanochtend met testen geen corona had. Kan naar buiten nu!Niet in spuiten. Die plaatsen ze zaterdagochtend direct in m'n hersenen.
Zeurpieten iedereen heeft wel iets waar ze tegenaan lopen en willen een uitzondering zijn.
Annelies op Twitter: "Ondertussen op Urk. 🙌🏻 #AvondklokProtest https://t.co/Pz2BwqL6p4" / TwitterAvondklok protest in Urk, de helden hebben een teststraat in de brand gezet. Wat een tuig.
Je hebt de hele dag heen en weer gereden op de A2?Heel de dag niet te zien en nu met alle auto's op de a2 een beetje lopen handhaven. Flikker toch op.
Held!
Je hebt de hele dag heen en weer gereden op de A2?
Helaas geen verzetsdaad, want je mag gewoon nog in je eigen tuin zijn.Ik heb net nog even een tuinstoel van het terras naar binnen gehaald.
Als ze hun poot stijf hadden gehouden, dan was er helemaal geen avondklok geweest.Het was heerlijk. Als we D66 toch niet hadden he.
Als ze hun poot stijf hadden gehouden, dan was er helemaal geen avondklok geweest.