Coronavirus 2

Marinos

Well-known member
Dus als JMD onverhoopt zou sterven (laten we het niet hopen), dan moet de rest van de mensheid voortaan in het donker leven. ;)
Zonder JMD, en jijzelf, leven wij allen inderdaad in het donker wat betreft verdeling Europese plaatsen en andere kwalificatie reglementen!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Die debiele instructies over thuis voetbal kijken zijn door RIVM verwijderd met één of andere drogreden.
 

JMD

Well-known member
Zonder JMD, en jijzelf, leven wij allen inderdaad in het donker wat betreft verdeling Europese plaatsen en andere kwalificatie reglementen!
Dat zijn toch belangrijke zaken om te weten??? :p

En vergeet Friesland1 niet bijvoorbeeld voor alle spelletjes...;)
 

Atreides

Well-known member
Dat zei ik toch ook? Het ging mij om de vaccinaties voor andere landen zoals gele koorts etc wat niet verplicht is. En nu zouden ze dit wel willen doen, wat volgens mij tegen het principe van vrij reizen ingaat.

Een land mag altijd gezondheidseisen stellen. Zeker bij een pandemie.

Verder lijkt het me een prima voorstel. Al moeten ze wel ‘al Covid gehad’ meenemen on het paspoort.
 

JMD

Well-known member
Een land mag altijd gezondheidseisen stellen. Zeker bij een pandemie.

Verder lijkt het me een prima voorstel. Al moeten ze wel ‘al Covid gehad’ meenemen on het paspoort.
Zoals bekend (goh...) ben ik kritisch op de maatregelen, maar zo'n coronapaspoort snap ik dan wel, zeker in tijden van pandemie idd... Tot een jaar geleden vond niemand het een probleem dat je zonder bepaalde injecties een hoop landen niet in kwam. Dat aantal landen zal nu alleen groter zijn.
 

BlauwVinger

Well-known member
qyERsGI.jpg
 

gevegt

Well-known member
Ik begrijp die jongeren wel. Op die leeftijd laat je je niet opsluiten meer ga je vol het leven in met speed, drank en vis.
 

zwammy

Well-known member
Heel de dag niet te zien en nu met alle auto's op de a2 een beetje lopen handhaven. Flikker toch op.
 
Bovenaan