Coronavirus 2

Mario

Well-known member
Die kut Rutte en die graf De Jonge, inmiddels bewezen onderdeel van een groot pedofielennetwerk, zijn er alleen maar op uit om ons op te sluiten. Dit is allemaal onderdeel van een grootschalige indoctrinatie, die er uiteindelijk toe leidt dat onze ziel verkocht wordt aan buitenaardse wezens.
Alsof Rutte en de Jonge die macht hebben. Die moeten doen wat Biden zegt, die op zijn beurt met verkiezingsfraude in het zadel is geholpen door Soros.
 

zwammy

Well-known member
We kennen er ook beter om lachen en trots zijn dat we voor lopen op Bulgarije. Daar vervoeren ze de vaccins nog met paard en wagen maar dat is een bijzaak.
 

JMD

Well-known member
Je zou bijna denken dat de site van de Rijksoverheid is gehackt door De Speld. ;)
Ja inderdaad. Ik zag dit bericht iets van 1,5 uur geleden ook al voorbijkomen o twitter en dacht aan de Speld... Nu blijkt dat dus echt van de rijksoverheid te komen.
 

Joost

Well-known member
Ja inderdaad. Ik zag dit bericht iets van 1,5 uur geleden ook al voorbijkomen o twitter en dacht aan de Speld... Nu blijkt dat dus echt van de rijksoverheid te komen.
Ik heb het volgens mij al eens eerder zien staan op Rijksoverheid.nl, staan echt goede tips in!

 

De Wolf

Well-known member
Moeten ze hier ook maar doen.

Wie in Engeland een lockdownfeestje bezoekt kan vanaf volgende week een boete van 800 pond (900 euro) krijgen.
 

Hankie

Well-known member
Wel aan de adviezen houden he jongens.

 

JMD

Well-known member

Quote hieruit:
,,Zelfs áls een groot deel van Nederland dan al gevaccineerd is, neem je nog een groot risico als je dan massaal op elkaar in de duinen gaat zitten’’, stelt Rijkers, die zegt dat studies nog goed aan moeten tonen hoe het met de overdracht van het virus zit ná een vaccinatie.


Zoals ik al zei, vergeet de snelle versoepelingen maar als de risicogroepen gevaccineerd zijn. ZIe ook de reactie van de WHO over de vaccinaties.
 

Marinos

Well-known member

Quote hieruit:
,,Zelfs áls een groot deel van Nederland dan al gevaccineerd is, neem je nog een groot risico als je dan massaal op elkaar in de duinen gaat zitten’’, stelt Rijkers, die zegt dat studies nog goed aan moeten tonen hoe het met de overdracht van het virus zit ná een vaccinatie.


Zoals ik al zei, vergeet de snelle versoepelingen maar als de risicogroepen gevaccineerd zijn. ZIe ook de reactie van de WHO over de vaccinaties.
OH ik dacht juist dat jij van mening was dat alles wel weer open zou gaan na 9 februari. Dit komt even als een verrassing voor me zeg!
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan