Dat is eentje die alleen van mens tot mens overspringt.Wanneer krijgen we eens een Nederlandse mutatie. Lijkt me wel leuk "de Disselvariant".
Dat is eentje die alleen van mens tot mens overspringt.Wanneer krijgen we eens een Nederlandse mutatie. Lijkt me wel leuk "de Disselvariant".
Of die niet snel overspringt want het is constant aan het vergaderen...Dat is eentje die alleen van mens tot mens overspringt.
Je punt is ondertussen wel duidelijk Erka.Hoop daar ook maar niet op. Want dan is er weer een mutant gevonden...
Hoop daar ook maar niet op. Want dan is er weer een mutant gevonden...
Waarom niet via het consulaat in Egypte?
Ik was altijd in de veronderstelling dat een ambassade of Consulaat niet alleen het land vertegenwoordigd, maar ook haar landgenoten in nood.De Nederlandse Ambassade in Cairo intermedieert niet in 'individuele geschillen' van 'Nederlandse onderdanen' met de overheid. Ik opperde ooit om Nederlanders in Egypte te faciliteren door het vestigingsadres van de ambassade te laten functioneren als een post- cq correspondentie-adres. Dan komt daar bij voorbeeld vanuit Nederland per diplomatieke post je stembiljet aan als je wilt stemmen voor de Tweede Kamer-verkiezingen en kun je het daar zelf ophalen. Je krijgt niet eens response op een dergelijke suggestie.
Onlangs werden Nederlanders in het buitenland opgeroepen om mee te doen aan een enquete over de mogelijkheid tot stemmen per volmacht vanuit het buitenland en de hinder die daarbij wordt ondervonden. Bij de eerste vraag moest je verplicht je Nederlandse huisadres en de bijbehorende postcode invullen. Dan heb je er dus geen reet van begrepen.
Deze ergernis doet zich voor bij vrijwel elk contact met overheidsinstanties. Probeer vanuit Nieuw-Zeeland maar eens elk jaar een bewijs leven te bemachtigen om jaarlijks in aanmerking te komen voor een aow- of pensioenuitkering.
Hoeveel later? Als hij alleen van 4.00 tot 4.30 is, dan is het geen probleem.D66 is al helemaal bijgedraaid en zijn niet tegen avondklok mits hij later begint. Verrassend!