JMD
Well-known member
Als ze uberhaupt ooit nog eens verdwijnen...Zo, gaan we die nou ook jaarlijks terug krijgen met de griepgolven?
Als ze uberhaupt ooit nog eens verdwijnen...Zo, gaan we die nou ook jaarlijks terug krijgen met de griepgolven?
Het was wel opvallend rustig gisteravond rond 23.00 uur. Normaal tijdens het hond uitlaten altijd nog wel wat fietsende jongeren en auto's die je in de verte hoort, maar nu was het echt muisstil. Best mooi.
Ligt eraan of de ziekenhuizen het aankunnen.Zo, gaan we die nou ook jaarlijks terug krijgen met de griepgolven?
Dat konden ze in 2018 in ieder geval niet.Ligt eraan of de ziekenhuizen het aankunnen.
Heerlijk hè?Ga je dit nou serieus vergelijken met elkaar?
Nou weten we het wel Eef de Kip!! 1!!!11!!Echt ongelofelijk.
Maar zijn dat 3600 individuen of hebben ze er al een stuk of 300 aan die idioten in Urk uitgeschreven?3600 boetes uitgeschreven gisteren, keer 90 Euro...
Maar zijn dat 3600 individuen of hebben ze er al een stuk of 300 aan die idioten in Urk uitgeschreven?
Dat zijn toch ook individuele idioten? Alhoewel ze daar wat mij betreft wel strenger mogen optreden.Maar zijn dat 3600 individuen of hebben ze er al een stuk of 300 aan die idioten in Urk uitgeschreven?
Ehhh... Heb je gelezen waarop ik reageer? Zwammy vroeg of we dit (avondklok) nu elk jaar met de griepgolven gaan doen? Maasveld gaf aan 'dat ligt aan of de ziekenhuizen het aankunnen'... Ik laat alleen maar zien dat bv in 2018 de ziekenhuizen wegens griepgolven overvol lagen en we toen geen lockdown of avondklok gezien hebben...Ga je dit nou serieus vergelijken met elkaar?
Ja maar bij die corona feestjes komen de meeste er zonder boete vanaf, vandaar dat ik benieuwd was of ze in Urk nu wel boetes uitgedeeld hebben bij die massale protesten of dat ze dus enkel individuen, die dus alleen op straat liepen zonder rede, aangepakt hebben.Dat zijn toch ook individuele idioten? Alhoewel ze daar wat mij betreft wel strenger mogen optreden.
OK, ik dacht dat de oppositie net als in november allemaal tegen de avondklok had gestemd. Dan maakt het inderdaad niet veel uit, maar die tweet van D66 is natuurlijk wel idioot, met hun half uurtje extra. Daar schiet natuurlijk niemand iets mee op.Driekwart heeft voorgestemd wat betekend dat zelfs zonder VVD de avondklok door was gegaan.