Coronavirus 2

Mario

Well-known member
Het was wel opvallend rustig gisteravond rond 23.00 uur. Normaal tijdens het hond uitlaten altijd nog wel wat fietsende jongeren en auto's die je in de verte hoort, maar nu was het echt muisstil. Best mooi.

Er reden hier best nog wat auto's door de straat na negen, maar ik denk vooral mensen die thuis kwamen van een dagje uit.
 

JMD

Well-known member
Ligt eraan of de ziekenhuizen het aankunnen.
Dat konden ze in 2018 in ieder geval niet.

Heb je toen een avondklok gezien? Of een lockdown?
 

ALenstra

Well-known member
Noodtoestand op Museumplein in Amsterdam en binnenstad Eindhoven vanwege aangekondigde verboden demonstraties.
 

JMD

Well-known member
Ga je dit nou serieus vergelijken met elkaar?
Ehhh... Heb je gelezen waarop ik reageer? Zwammy vroeg of we dit (avondklok) nu elk jaar met de griepgolven gaan doen? Maasveld gaf aan 'dat ligt aan of de ziekenhuizen het aankunnen'... Ik laat alleen maar zien dat bv in 2018 de ziekenhuizen wegens griepgolven overvol lagen en we toen geen lockdown of avondklok gezien hebben...
 

Marinos

Well-known member
Dat zijn toch ook individuele idioten? Alhoewel ze daar wat mij betreft wel strenger mogen optreden.
Ja maar bij die corona feestjes komen de meeste er zonder boete vanaf, vandaar dat ik benieuwd was of ze in Urk nu wel boetes uitgedeeld hebben bij die massale protesten of dat ze dus enkel individuen, die dus alleen op straat liepen zonder rede, aangepakt hebben.
 

zwammy

Well-known member
Nee, dat doen ze nog steeds niet. Zoals ze dat al vanaf het begin niet doen. Dat menneke dat gisteren in Amsterdam voorbij fietste en die moterwout erachter aan, die pakken ze aan.
 

Forza AZ

Well-known member
Driekwart heeft voorgestemd wat betekend dat zelfs zonder VVD de avondklok door was gegaan.
OK, ik dacht dat de oppositie net als in november allemaal tegen de avondklok had gestemd. Dan maakt het inderdaad niet veel uit, maar die tweet van D66 is natuurlijk wel idioot, met hun half uurtje extra. Daar schiet natuurlijk niemand iets mee op.
 
Bovenaan