Coronavirus 2

Forza AZ

Well-known member
Maar zijn dat 3600 individuen of hebben ze er al een stuk of 300 aan die idioten in Urk uitgeschreven?
Een groot gedeelte daarvan zal de volksgezondheid niet in gevaar gebracht hebben omdat ze alleen maar buiten waren en niet naar een feest gingen of een groep opzochten. Ik blijf het belachelijk vinden dat je een boete kunt krijgen voor alleen maar over straat lopen op een bepaald tijdstip.

Later ze maar op een andere manier controleren op misstanden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ehhh... Heb je gelezen waarop ik reageer? Zwammy vroeg of we dit (avondklok) nu elk jaar met de griepgolven gaan doen? Maasveld gaf aan 'dat ligt aan of de ziekenhuizen het aankunnen'... Ik laat alleen maar zien dat bv in 2018 de ziekenhuizen wegens griepgolven overvol lagen en we toen geen lockdown of avondklok gezien hebben...
eehhh ja, en daar reageer ik op omdat ik het belachelijk vind dat je dat vergelijkt met elkaar.
Dat we toen geen avondklok hadden en er lockdown maatregelen waren zegt toch al genoeg dat je dat niet met elkaar kunt vergelijken?
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha dat jullie het er zo mee eens zijn. Blijft toch zo bijzonder dit.
haha, dat jij het er niet mee eens bent, blijft toch bijzonder dit. En dat jij de wijsheid in pacht hebt is natuurlijk jouw geluk, wij zijn helaas niet zo gezegend.

Even voor de zekerheid, jij hebt het toch over de avondklok?
 

Marinos

Well-known member
Een groot gedeelte daarvan zal de volksgezondheid niet in gevaar gebracht hebben omdat ze alleen maar buiten waren en niet naar een feest gingen of een groep opzochten. Ik blijf het belachelijk vinden dat je een boete kunt krijgen voor alleen maar over straat lopen op een bepaald tijdstip.

Later ze maar op een andere manier controleren op misstanden.
Het maakt niet uit of je het er mee eens bent, maar ze overtreden daar het samenscholingsverbod, de avondklok en houden geen afstand. Dus dan lijkt een boete me in dat licht wel terecht.
 

JMD

Well-known member
eehhh ja, en daar reageer ik op omdat ik het belachelijk vind dat je dat vergelijkt met elkaar.
Dat we toen geen avondklok hadden en er lockdown maatregelen waren zegt toch al genoeg dat je dat niet met elkaar kunt vergelijken?
Dan had je op zwammy moeten reageren (die maakte de initiële opmerking), en niet op mij (of Maasveld).
 

De Wolf

Well-known member
OK, ik dacht dat de oppositie net als in november allemaal tegen de avondklok had gestemd. Dan maakt het inderdaad niet veel uit, maar die tweet van D66 is natuurlijk wel idioot, met hun half uurtje extra. Daar schiet natuurlijk niemand iets mee op.

Op dit moment is het zieltjes winnen.
 

JMD

Well-known member
Toch uit een lab?

De rechtspraak in Weimar is duidelijk...

Duitsland heeft iets met kampen... :)
 

JMD

Well-known member

Het is vandaag letterlijk 'Eindhoven de gekste'...
Stelletje idioten (en dan bedoel ik dus die idioten die met vuurwerk schieten en stenen gooien).
 

Forza AZ

Well-known member
Het maakt niet uit of je het er mee eens bent, maar ze overtreden daar het samenscholingsverbod, de avondklok en houden geen afstand. Dus dan lijkt een boete me in dat licht wel terecht.
Ik heb het niet over die mensen die bij een samenscholing een boete hebben gekregen. Dat is gewoon terecht. Ik heb het erover dat mensen die alleen op straat lopen of fietsen zonder ook maar enig gevaar te zijn voor de volksgezondheid nu een boete kunnen krijgen. Dat vind ik echt belachelijk. Zeker omdat ondertussen anderen wel met een hele groep van 21.00 tot 4.30 bij elkaar zitten die niet beboet (kunnen) worden.
 

Forza AZ

Well-known member

Het is vandaag letterlijk 'Eindhoven de gekste'...
Stelletje idioten (en dan bedoel ik dus die idioten die met vuurwerk schieten en stenen gooien).

Rond 15.30 laaien de rellen weer op, nadat het ingezette waterkanon een lekke band kreeg.

Dan heb je zo'n enorm voertuig wat alleen bij rellen wordt ingezet en vergeten ze daar banden onder te doen die niet lek kunnen. :ROFLMAO:
 

zwammy

Well-known member
haha, dat jij het er niet mee eens bent, blijft toch bijzonder dit. En dat jij de wijsheid in pacht hebt is natuurlijk jouw geluk, wij zijn helaas niet zo gezegend.

Even voor de zekerheid, jij hebt het toch over de avondklok?

Ja, de avondklok die niet werkt omdat de groepen toch blijven feesten en je nu iedereen aanpakt. Denk eens aan alle relaties die nu niet bij elkaar op bezoek kunnen komen. En waarom? Omdat je feesten wil aanpakken die je nog steeds niet kunt aanpakken omdat ze toch doen wat ze wil, dat zie je, want staat in de link van mij hierboven.
 
Bovenaan