Coronavirus 2

PES5

Administrator
Forumleiding
@zwammy vanmiddag gratis boodschappen gedaan?

Die lui die daar met hun klotetelefoon lopen te influencen mogen ze van mij sowieso met een waterkanon naar de tering spuiten.

Overigens waren dit vanmiddag dezelfde randdebielen die voetbalwedstrijden of intochten van Sinterklaas misbruiken om te gaan rellen. Het gezwel van de samenleving.
 

zwammy

Well-known member
nee, zwammy werkt gewoon volle bak dus heeft daar geen tijd voor. Fijn om te zien dat jullie vanuit Friesland en Amersfoort zien wie het waren, neem even gelijk contact op met de politie scheelt ze een hoop werk. Verder gewoon gruwelijk klote en zou het voortaan fijner vinden dat ze andere steden slopen dan de mijne.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik stel voor om Eindhoven en Urk per direct en samen met Limburg aan België te doneren.
 

Atreides

Well-known member
Zoals bekend (goh...) ben ik kritisch op de maatregelen, maar zo'n coronapaspoort snap ik dan wel, zeker in tijden van pandemie idd... Tot een jaar geleden vond niemand het een probleem dat je zonder bepaalde injecties een hoop landen niet in kwam. Dat aantal landen zal nu alleen groter zijn.

Helemaal eens. Toen ik echt buiten Europa ben gaan reizen (en ook van plan was de reizen buiten Europa flink op te voeren). Heb ik voor meerdere vaccins inclusief herhaling gehaald. Scheelt dat ik voor de meest voorkomende ziektes nu 30 -50 jaar gevaccineerd ben. Wat ook wel grappig is dat de termijn die de vaccinatie geldig is steeds verder wordt opgerekt (ik neem aan door positieve feedback en het feit dat voordat je weet dat iets 50 jaar lang dekt je best lang bezig moet zijn).
 

Mario

Well-known member
Corona verbind de mensheid. Gezellig gezamenlijk rellen als uitje. De Efteling is dicht, dus je moet toch wat op je vtije zondag.
 
Bovenaan