Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Israël sluit het luchtruim tot 30 januari (tot dan loopt de lockdown daar).

De eerste resultaten uit Israël vwb het vaccin tonen overigens goede resultaten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zag allerlei kleuren als debielen lopen rellen en plunderen.

De Wolf heeft het alleen over Pegida en dat klopt dus niet.

Eens. Deze groep laat zich niet in een (standaard) hokje plaatsen, anders dan dat het volslagen kansloze sukkels zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Eens. Deze groep laat zich niet in een (standaard) hokje plaatsen, anders dan dat het volslagen kansloze sukkels zijn.

Wat ik zei. Misbruiken iedere gelegenheid om te rellen. Wat mij betreft schieten ze eens met scherp op dat tuig.
 

JMD

Well-known member
En pes. Waar moeten Venlo, Amsterdam, Tilburg en den Haag heen?
Venlo is gewoon Duitsland natuurlijk, dat ligt daar om de hoek, Tilburg naar België, Amsterdam hadden we daar ook al aan gegeven en Den Haag kan wel naar het VK. :p
 

SanMark.

Well-known member
Probleem is dat de overheid steeds machtelozer staat tegen deze groepen of het nu met demonstraties is , of met knokpartijen waar groepen zich massaal op het individu storten, en waar ze van te voren al weten dat ze er gewoon met wegkomen.

Het begint allemaal klein, een diefstal een vechtpartij en binnen een paar uur weer buiten staan , en maanden later een geld boete die totaal niet in verhouding staat met de opbrengst.

De overheid moet gewoon bij zulke dingen keihard optreden, en dan moet er ook hard worden gestraft.

Straffen staan totaal niet in verhouding met elkaar.

En de mensen die ze wel onder duim kunnen houden, word dan steeds strenger aangepakt.
 

zwammy

Well-known member
Enschede Breda, Helmond, Stein, Roermond, Dordrecht. Het word nog druk met allerlei mensen ergens anders heen brengen. Maar goed, hopelijk doet de politie goed zijn werk. Die zijn zonder morren akkoord gegaan met de klok.
 

zwammy

Well-known member
Het is wel weer ontzettend leuk te zien hoe snel karma onze jesse weer in de bek spuugt 😂😂
 

erka

Well-known member
De politiechef wil morgen meer personeel.

De Nederlandse politie/ME is qua omvang totaal niet berekend op dit soort maatregelen. Is ook logisch, was nooit nodig, maar daar heb je nu wel last van. Waarom niet het leger laten meehelpen bij de handhaving, of andere taken van politie overnemen, zodat er capaciteit bijkomt. In de rest van de wereld is dat tamelijk normaal. Maar nee, Grapperhaus en Rutte willen dat niet want dat is "niet Nederlands". Werkelijke reden is natuurlijk dat het leger ook amper menskracht heeft.

Deze groepen bestaan mi uit een deel beroepsrelschoppers maar ook wel een deel jongeren die echt geholpen zouden zijn met wat meer perspectief en niet het geduld meer hebben.
 
Bovenaan