Dat laatste zal wel meevallen denk ik, maar het zal voorlopig onrustig zijn ja in de steden.Dit gaat heel groot worden. En ze gaan ook steeds verder. Als het maar geen burgeroorlog wordt.
Ik zag allerlei kleuren als debielen lopen rellen en plunderen.Hee SanMark, doe eerst eens even goed kijken voordat je gelijk weer je standaard "boehoehoehoeee het zijn altijd de Marokkanen" stokpaardje van stal haalt.
Ik zal de komende week de kisten van Gladio uit de grond gaan halen.Dit gaat heel groot worden. En ze gaan ook steeds verder. Als het maar geen burgeroorlog wordt.
Ik zag allerlei kleuren als debielen lopen rellen en plunderen.
De Wolf heeft het alleen over Pegida en dat klopt dus niet.
Deze onvrede zit zowel links, rechts als in de midden.Eens. Deze groep laat zich niet in een (standaard) hokje plaatsen, anders dan dat het volslagen kansloze sukkels zijn.
Eens. Deze groep laat zich niet in een (standaard) hokje plaatsen, anders dan dat het volslagen kansloze sukkels zijn.
Venlo is gewoon Duitsland natuurlijk, dat ligt daar om de hoek, Tilburg naar België, Amsterdam hadden we daar ook al aan gegeven en Den Haag kan wel naar het VK.En pes. Waar moeten Venlo, Amsterdam, Tilburg en den Haag heen?
Zo, in heel veel steden nu rellen.
Krijg je er van he.
Krijg je waarvan precies?
De politiechef wil morgen meer personeel.