gevegt
Well-known member
Het is natuurlijk ook best wel spannend om je als pubers overal tegen te verzetten. Rellen in een groep is dan al snel de uitlaatklep.Vertrouwen in de overheid is bij veel mensen weg.
En deze avondklok is de druppel
Het is natuurlijk ook best wel spannend om je als pubers overal tegen te verzetten. Rellen in een groep is dan al snel de uitlaatklep.Vertrouwen in de overheid is bij veel mensen weg.
En deze avondklok is de druppel
eindelijk weer een uitje.Het is natuurlijk ook best wel spannend om je als pubers overal tegen te verzetten. Rellen in een groep is dan al snel de uitlaatklep.
Juist.eindelijk weer een uitje.
Jep. Of het keihard aanpakken van de verkeerde mensen. Zoals die dame vanmiddag in Eindhoven die rustig wegloopt en van 3 meter even een waterkanon tegen haar aankrijgt... Zo'n kanon moet je inzetten om een plein schoon te vegen, daar niks mis mee, maar op 3 meter zo'n waterstraal van ik weet niet hoeveel bar waardoor ze tegen die fietsenstalling (ja, dat is dat...) knalt is dan juist weer overdreven.Ik vind het nog tot daar aan toe dat de onvrede wordt geuit maar echt 0,0000000000000 begrip voor vernielingen en vuurwerk gooien richting politie.
Maar ja, onze politie en keihard aanpakken is nog nooit een goede combi geweest. Altijd de-escaleren.
Dat hele plein is met een waterkanon schoongeveegd.Jep. Of het keihard aanpakken van de verkeerde mensen. Zoals die dame vanmiddag in Eindhoven die rustig wegloopt en van 3 meter even een waterkanon tegen haar aankrijgt... Zo'n kanon moet je inzetten om een plein schoon te vegen, daar niks mis mee, maar op 3 meter zo'n waterstraal van ik weet niet hoeveel bar waardoor ze tegen die fietsenstalling (ja, dat is dat...) knalt is dan juist weer overdreven.
(En ja, ze had daar niet moeten zijn, zeker, maar waarom wel handhaven op zo'n manier tegen een jongedame en niet tegen dat echte tuig dat gewoon een auto omver duwt en in de fik steekt, dat een complete camerapaal omver trekt (duurde minuten). Daar had dat waterkanon op gericht moeten zijn)
Ik las vandaag ook ergens een mening van een journalist die zei dat dit soort dingen juist nu meer komen omdat er verder niks open is. Denk dat dat wel klopt ja. En doordat veel dicht is gaat men naar buiten op zo'n mooie dag als vandaag waardoor het heel druk wordt in parken enz. Nou kan volgens mij buiten weinig mis gaan (tenzij je echt in elkaars gezicht gaat niesen ofzo), maar toch. Die drukte is juist niet wat je wil.eindelijk weer een uitje.
Mooi... Alleen wel te laat, want de camerapaal was toen al neergetrokken en die auto was uitgebrand.Dat hele plein is met een waterkanon schoongeveegd.
Tuurlijk. Snap ik ook wel. En wat 'collateral damage' heb je altijd, en is ook inherent aan een risico dat je neemt als je deelneemt. Maar rustig weglopen en dan zo'n dame de volle laag geven op 3 meter afstand is het andere uiterste.Lijkt me best lastig JMD, met een waterkanon precies kijken wie wel en niet
Jij hebt een andere mening?Ah een opsomming, het is extreem rechts, hooligans en wat mensen die in de war zijn.
volgens mij zit de Wolf aan tafel.
Bij NPO1
Ja inderdaad. Dat ook, kan aan het rijtje toegevoegd worden van ziekenhuizen, politie, leger, onderwijs...De regering heeft ook te veel bezuinigd op de GGZ.
Tuurlijk. Snap ik ook wel. En wat 'collateral damage' heb je altijd, en is ook inherent aan een risico dat je neemt als je deelneemt. Maar rustig weglopen en dan zo'n dame de volle laag geven op 3 meter afstand is het andere uiterste.
Daarom nu tijd voor Wybren.Mooie beelden wat tien jaar Rutte met ons land heeft gedaan.
Ja, en dat heb ik hier ook al neergezet.Jij hebt een andere mening?