Omdat je nu een boete kan krijgen voor iets wat totaal geen gevaar oplevert voor besmetting van anderen. De avondklok is gewoon een veel te harde maatregel die de vrijheid van mensen echt te veel inperkt. Daarmee jaag je alleen maar meer en meer mensen tegen het overheidsbeleid in.Hoezo te ver gegaan?
Er zijn al een flink aantal bronnen die erop wijzen dat dit toch echt gaat gebeuren
(o.a. https://www.focus.de/finanzen/recht...llen-fuer-zwangseinweisungen_id_12878310.html)
Wie heeft de noodzaak om na 21.00 uur nog de straat op te gaan?Omdat je nu een boete kan krijgen voor iets wat totaal geen gevaar oplevert voor besmetting van anderen. De avondklok is gewoon een veel te harde maatregel die de vrijheid van mensen echt te veel inperkt. Daarmee jaag je alleen maar meer en meer mensen tegen het overheidsbeleid in.
Omdat je nu een boete kan krijgen voor iets wat totaal geen gevaar oplevert voor besmetting van anderen. De avondklok is gewoon een veel te harde maatregel die de vrijheid van mensen echt te veel inperkt. Daarmee jaag je alleen maar meer en meer mensen tegen het overheidsbeleid in.
Ik. Maar dat is mooi dichtgetimmerd, 2 verklaringen op zak en net niet eens aangehouden.Wie heeft de noodzaak om na 21.00 uur nog de straat op te gaan?
Is er nog iemand die die droeftoeter serieus neemt?
Nee, dat voorkom je niet. Mensen die op bezoek willen komen nu eerder dan 21.00 langs en blijft men dan misschien slapen of men komt ‘s middags ipv ‘s avonds. Men had imo veel beter in kunnen zetten op het handhaven mbt huisfeesten enzThuisbesmettingen zijn de grootste oorzaak van deze golf. Dat voorkom je hiermee. Jammer dat het zo moet.
Is volgens mij niet de ‘echte’ van Muiswinkel. Maar iemand die zich voordoet als hem.Is er nog iemand die die droeftoeter serieus neemt?
Dit heeft toch geen reet met politiek te maken? Dit zijn relschoppers, verveelde hooligans en hun meelopertjes die iets hebben om op los te gaan.
Kill 'm all and let god sort 'm out.
Ik had het liever bij de Satékroketten goed gezien.Je ziet het goed, zegt het perfect en toch word het in de media anders uitgedragen. En dat is gevaarlijk.
Maw, politiek gezien is het prima voor elkaar net als de normale handhaving.Ik. Maar dat is mooi dichtgetimmerd, 2 verklaringen op zak en net niet eens aangehouden.
Mijn collega gister trouwens wel, woont in een buitenwijk, was het hofje nog niet uit of hij werd al aangehouden.
Ik denk dat je gelijk hebt.Is volgens mij niet de ‘echte’ van Muiswinkel. Maar iemand die zich voordoet als hem.
De-escaleren is een bewezen goede strategie. Juist nu omdat je later de daders in de kraag kunt pakken.Ik vind het diep treurig dat de Spoedeisende hulp van een ziekenhuis in Enschede wordt aangevallen. Waar niet alleen corona patiënten liggen maar ook mensen met een hartaanval, baby's, noem het maar op. En net zo treurig dat de politie deze mensen "wegstuurt". De politie in Nederland kan dit gewoon niet aan met een decennia lange cultuur van de-escaleren en onderbezetting. Een ziekenhuis aanvallen is voor mij ver over de grens en daar past wel iets krachtdadiger optreden bij dan "wegsturen".