gevegt
Well-known member
Sorry, heb ik gemist.Ja, en dat heb ik hier ook al neergezet.
Sorry, heb ik gemist.Ja, en dat heb ik hier ook al neergezet.
Nog niets zo'n slecht idee dit.Duitsland heeft iets met kampen...Filmpje! Een schitterend mooi... CORONAKAMP in Duitsland voor quarantainebrekers
Mogen we dit een concentratiekamp noemen? Of moeten we gewoon het woord "kamp" gebruiken, omdat "concentratiekamp" zo'n beladen term is tegenwoordig? Nou, ik ga gewoon voor "concentratiekamp." Waarom?...www.dagelijksestandaard.nl
Nog niets zo'n slecht idee dit.
Er zijn al een flink aantal bronnen die erop wijzen dat dit toch echt gaat gebeurenVeel erger vind ik nog dat er mensen zijn die dit geloven.
Dus ik mag mijn wapens ter hand nemen?School in Tilburg in de hens. Het is oorlog, mensen. Wat verschrikkelijk.
De overheid is te ver gegaan met de avondklok, waarmee ze zichzelf en de politie tegen de burgers hebben gekeerd. Niet gek dat een deel daarvan dan in opstand komt. Al zijn geweld en vernielingen uiteraard niet goed te keuren.Tilburg ook al onrustig, word een sneeuwbaleffect zo
De overheid is te ver gegaan met de avondklok, waarmee ze zichzelf en de politie tegen de burgers hebben gekeerd. Niet gek dat een deel daarvan dan in opstand komt. Al zijn geweld en vernielingen uiteraard niet goed te keuren.
Vandaar dat er bij de vorige maatregelen geen enkele opstand was.De overheid is te ver gegaan met de avondklok, waarmee ze zichzelf en de politie tegen de burgers hebben gekeerd. Niet gek dat een deel daarvan dan in opstand komt. Al zijn geweld en vernielingen uiteraard niet goed te keuren.