Coronavirus 2

gevegt

Well-known member
Alle mensen die nu nog de straten onveilig maken doen me denken aan hoe wij vroeger oud en nieuw vierden.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens hoofdbestuurder Koen Simmers van de politiebond zijn de rellen de ernstigste sinds veertig jaar. Hij vreest dat er de komende dagen meer rellen komen. Volgens hem is de politie er goed op voorbereid maar hij hoopt dat het niet nodig is.
 

erka

Well-known member
Tilburg is denk ik toch wel de stad met het laagste IQ van Nederland.

Als je ziet wat de voorgeschiedenis is, met de 1e golf, incidenten van kermis, Willem II, carnaval, domme burgemeester die het allemaal prima vond en nu dit.
 

erka

Well-known member
Trouwens op die lui die ziekenhuis slopen en scholen in de fik steken mag wat mij betreft gewoon geschoten worden hoor.
 

Forza AZ

Well-known member
Tilburg ook al onrustig, word een sneeuwbaleffect zo
De overheid is te ver gegaan met de avondklok, waarmee ze zichzelf en de politie tegen de burgers hebben gekeerd. Niet gek dat een deel daarvan dan in opstand komt. Al zijn geweld en vernielingen uiteraard niet goed te keuren.
 

erka

Well-known member
De overheid is te ver gegaan met de avondklok, waarmee ze zichzelf en de politie tegen de burgers hebben gekeerd. Niet gek dat een deel daarvan dan in opstand komt. Al zijn geweld en vernielingen uiteraard niet goed te keuren.

Hoezo te ver gegaan?
 

gevegt

Well-known member
De overheid is te ver gegaan met de avondklok, waarmee ze zichzelf en de politie tegen de burgers hebben gekeerd. Niet gek dat een deel daarvan dan in opstand komt. Al zijn geweld en vernielingen uiteraard niet goed te keuren.
Vandaar dat er bij de vorige maatregelen geen enkele opstand was.
 
Bovenaan