Als dit hele forum naar Congo gaat verhuizen gaat het echt gebeuren!Congo first! Congo first!
Kan je in Congo de NOS eigenlijk ontvangen?Als dit hele forum naar Congo gaat verhuizen gaat het echt gebeuren!
Haha, natuurlijk niet.Kan je in Congo de NOS eigenlijk ontvangen?
Kijk, dat is nou eens prettig om te lezen. Geen extreemlinkse zender op de buis daar!Haha, natuurlijk niet.
Ik ga ervan uit dat als wij Congo overnemen, zwammy President wordt. Nou, dan weet je het wel.Kijk, dat is nou eens prettig om te lezen. Geen extreemlinkse zender op de buis daar!
Het wordt andersom. Heel Congo gaat over op DVK.Kunnen we wel op DVK in Congo?
Nee, nee, als je duidelijk leest zie je hoe blij ik ben met Nederland en onze rechtheid en structuur. Hier worden geen afgehakte hoofden op straat neergelegd, drugsoorlog uitgevochten met vergis oorden, de ene bedreiging wel vervolgd en de andere niet en objectieve media. Dit is juist geen Congo, dus graag opletten voortaan 👍Hup hup op naar Congo! Daar hebben ze geen Corona, maatregelen of aids!
Of zorg.
Ik voorzie alweer heel wat White Lives Matters demonstraties in Congo.
Die man beweert hetzelfde als Maurice de Hond al maanden doet.
Maurice de Hond is al maanden bezig dat aerosols de voornaamste verspreidingsroute zijn en dat hij dat op statistiek baseerd.Het is meer andersom en alleen op het punt van ventilatie. Ik weet alleen niet wat Maurice zijn mening is over mondkapjes.