gevegt
Well-known member
Er komt geen persconferentie dinsdag volgens mij, die is pas de 17e
Er komt geen persconferentie dinsdag volgens mij, die is pas de 17e
Echt hè?
Ik kan er nog altijd om lachen.Echt hè?
En dat was ook de bedoeling.... Jij hebt het als bejaarde tegenwoordig al zo zwaar...Ik kan er nog altijd om lachen.
Arjen Lubach haakte daar gisteren ook nog even scherp op in. Twee weken nar het openbaren van de routekaart met heldere maatregelen zijn er weer maatregelen ingevoerd die zwalken tussen verschillende routes of helemaal niet op die kaart staan.Stop dan ook met die regionale risico niveaus als we toch afhankelijk zijn van de randstad.
Stop dan ook met die regionale risico niveaus als we toch afhankelijk zijn van de randstad.
Arjen Lubach haakte daar gisteren ook nog even scherp op in. Twee weken nar het openbaren van de routekaart met heldere maatregelen zijn er weer maatregelen ingevoerd die zwalken tussen verschillende routes of helemaal niet op die kaart staan.
De XL-coronateststraat in Groningen is geopend: zo ziet-ie eruit
We kunnen ons nu massaal laten testen op corona. In MartiniPlaza in de stad Groningen is maandagmiddag de XL-coronateststraat in gebruik genomen.www.rtvnoord.nl
De eerste snelteststraat openen in een regio waar er heel weinig besmettingen zijn 🤷♀️
Beter nog, komend weekend de stadions weer open!In dit tempo kunnen we straks nog voor sinterklaas naar de kroeg.
Interlandweekend.Beter nog, komend weekend de stadions weer open!
Wij kunnen ons per dag nu 5x laten testen!
Zal Brabant wel weer zijn.Nog maar een regio waar afgelopen week de cijfers gestegen zijn.
Mogen jullie raden welke?
Dalfsen?Nog maar een regio waar afgelopen week de cijfers gestegen zijn.
Mogen jullie raden welke?