Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Hé, dat is nou eens vreemd. Nu blijkt dat je wanneer je niet ingeënt word niet hetzelfde mag dat wanneer je wel ingeënt word, terwijl er altijd gezegd is dat dit nooit zou gebeuren. En dat voor een flinke griep, wat een bijzondere gang van zaken zeg, had ik nou nooit verwacht dit.
 

SanMark.

Well-known member
Dat willen ze toch ook doen met kinderen die niet ingeent zijn tegen kinderziektes als de besmettingsgraad op x niveau zit ?

Dan mogen kinderdagverblijven die kinderen weigeren dacht ik.
 

De Wolf

Well-known member
Hé, dat is nou eens vreemd. Nu blijkt dat je wanneer je niet ingeënt word niet hetzelfde mag dat wanneer je wel ingeënt word, terwijl er altijd gezegd is dat dit nooit zou gebeuren. En dat voor een flinke griep, wat een bijzondere gang van zaken zeg, had ik nou nooit verwacht dit.

Ik vind het ook vreemd omdat de griepprik ook niet voorkomt dat je ziek wordt. Het doel van de prik is dat je geen ernstige vorm krijgt en uiteindelijk kan je nog steeds mensen besmetten.
 

Atreides

Well-known member
vaccinatiescepticus Frank Ruesink. Met lede ogen ziet hij aan hoe de Europese Unie de ene na de andere miljoenendeal sluit met farmaceuten die in rap tempo werken aan een vaccin.

Uitsluitingscultuur

Ruesink: ,,Ik verwacht dat de Nederlandse regering gaat aansturen op een uitsluitingscultuur. Dat je alleen nog naar de bioscoop of in het vliegtuig mag als je kan aantonen dat je een inenting hebt gehad. Klinkt gek? Vergeet niet dat we vorig jaar precies eenzelfde politieke discussie hadden om kinderen zonder vaccinatie te weigeren op kinderdagverblijven. Dus zo’n ver-van-je-bed-show is het allemaal niet.”

én


Hé, dat is nou eens vreemd. Nu blijkt dat je wanneer je niet ingeënt word niet hetzelfde mag dat wanneer je wel ingeënt word, terwijl er altijd gezegd is dat dit nooit zou gebeuren. En dat voor een flinke griep, wat een bijzondere gang van zaken zeg, had ik nou nooit verwacht dit.

Er is wel een verschil tussen corona en bof en rode hond lijkt me

en

ad.nl zei:
Het coronavirus is uitgeroepen tot een infectieziekte uit groep A - de categorie van gevaarlijkste ziektes - waardoor de bevoegdheden van de overheid erg ver kunnen gaan. Op basis daarvan kán een vaccinatieplicht ingesteld worden.

Beetje minder hysterisch- cynisch reageren mag best hoor.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind dat altijd wel mooi. Dat er een chip in het vaccin zit oid. Dat je dat geloofd moet je zelf weten, maar waar haal je het lef vandaan om te denken dat jij belangrijk bent :heinz: Alsof er in Den Haag werkelijk mensen zitten die kijken van Henk en Ingrid kopen bij de Aldi. Of dat ze zich gaan afvragen waarom Henk vandaag vanaf links de straat inkwam ipv rechts!!!! Mensen die bang zijn voor zo'n chip hebben blijkbaar wat te verbergen.

Stel, het is zo. Dat mijn kinderen stiekem een chip krijgen via een vaccin. Wat dan? Als ze ooit ontvoerd worden, hebben ze een chip die ze lokaliseert. En als ze ooit het foute pad op gaan, zitten ze zo achterin een politiebusje. Win/win.

Nee, even zonder flauwekul, ik ben tegen uitsluiting als je geen vaccin neemt, maar als je met een aluhoedje redenering aankomt, dan moet je ook niet gaan huilen dat je niet naar het cafe mag oid.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vind het ook dikke onzin. Alsof je wanneer je gevaccineerd bent geen corona kan krijgen of besmetten.
 

Mario

Well-known member
Ik vind dat altijd wel mooi. Dat er een chip in het vaccin zit oid. Dat je dat geloofd moet je zelf weten, maar waar haal je het lef vandaan om te denken dat jij belangrijk bent :heinz: Alsof er in Den Haag werkelijk mensen zitten die kijken van Henk en Ingrid kopen bij de Aldi. Of dat ze zich gaan afvragen waarom Henk vandaag vanaf links de straat inkwam ipv rechts!!!! Mensen die bang zijn voor zo'n chip hebben blijkbaar wat te verbergen.

Stel, het is zo. Dat mijn kinderen stiekem een chip krijgen via een vaccin. Wat dan? Als ze ooit ontvoerd worden, hebben ze een chip die ze lokaliseert. En als ze ooit het foute pad op gaan, zitten ze zo achterin een politiebusje. Win/win.

Nee, even zonder flauwekul, ik ben tegen uitsluiting als je geen vaccin neemt, maar als je met een aluhoedje redenering aankomt, dan moet je ook niet gaan huilen dat je niet naar het cafe mag oid.

5G zendmasten zijn eigenlijk gewoon bakens voor aliens, die de mensheid tot slaaf willen maken dmv Corona. Uiteraard werken de aliens samen met de elite op deze aardbol...
 

zwammy

Well-known member
Artsen willen liever een alcohol verbod met de jaarwisseling. Ach mensen, het is maar 1 jaar. Volgend jaar is alles weer voorbij hoor en dan kunnen we weer doorgaan met wat we altijd al deden
 

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat ze de kroegen dichtgooien. Met of zonder alcohol je kan voorspellen dat mensen zoenen en handen gaan schudden.
 

Joost

Well-known member
Dat er nog geen onderzoek naar gedaan is...

In Leipzig is al een keer een evenement geweest met een paar duizend mensen maar ieder land lijkt het wiel opnieuw te willen uitvinden in Coronabeleid.

De uitslagen van die testen liggen nogal voor de hand maar of het werkelijk verandering gaat betekenen moet ik nog maar zien.
 
Bovenaan