Coronavirus 2

Abubakari

Well-known member
Mooi kunnen de stadions en het algemene leven in Noord-Nederland weer open.
Net alweer gedroomd dat ik naar een voetbalwedstrijd was, werd een nachtmerrie, want toen ik ging kijken kwam er een BOA en die liet de wedstrijd stoppen.
Kortom, ik mis het amateurvoetbal. 😕
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Nog een paar dagen en Groningen zit beneden de signaalwaarde van 7. Eens kijken of ze het dan durven om een categorie lager in te schalen.

Niet dat het iets uitmaakt want regionaal versoepelen doen ze toch niet.
 

JMD

Well-known member
3e keer in een maand dat de cijfers niet juist zijn.
Stelletje amateurs.
Inderdaad...

En sowieso klopt het voor mijn gevoel de laatste weken niet echt, 2 dagen op rij op een gegeven moment 1000 per dag minder, toen stijging, de laatste dagen 500 per dag minder en dan nu ineens meer dan 1000 erbij. Dat kan gewoon helemaal niet.
Des te belangrijker om de 7-daagse gemiddelden aan te houden, die vertellen veel meer dan die dagstaten.
 

zwammy

Well-known member
Dat is idd precies hetzelfde

Waarom zou je je moeten vaccineren voor iets waar de effecten nog niet zichtbaar van zijn, maar 70% gevaccineerd hoeft te worden om de groep immuniteit te waarborgen en voor een virus waar 97% niet ziek van word en dan zou je niets meer mogen?
 

Eef de Kip

Well-known member
Waarom zou je je moeten vaccineren voor iets waar de effecten nog niet zichtbaar van zijn, maar 70% gevaccineerd hoeft te worden om de groep immuniteit te waarborgen en voor een virus waar 97% niet ziek van word en dan zou je niets meer mogen?
Niets meer mogen?

En het kan aan mij liggen maar volgens liggen de ziekenhuizen redelijk vol, of doel je op andere effecten?
 
Bovenaan