Terwijl Urk juist van de zomer zo ongeveer het minste besmettingen had.De nrs 1 en 2 momenteel in Nederland zijn Urk en Spakenburg. Goh, hoe zou dat nou komen? Vast niet van de vis.
Dat risico neem ik liever vandaag nog dan morgen als ik daarvoor m'n normale leven weer terugkrijg. Ik sterf liever 10 jaar eerder dan dat ik nog een jaar als dit mee moet maken.
De nrs 1 en 2 momenteel in Nederland zijn Urk en Spakenburg. Goh, hoe zou dat nou komen? Vast niet van de vis.
Ik begreep hier op het forum dat Conga een ontwikkeld en vooruitstrevend land is dus daar verwacht ik geen problemen.Is een beetje kip-ei verhaal. Zolang nog veel mensen niet zijn ingeënt zal een situatie met restricties blijven. Zelf twijfel ik ook nog. Ik ben notabene in een risicogroep terechtgekomen door (minimale risico) langetermijn bijwerkingen van een behandeling, dus ik ben niet zo happig om gelijk hiervoor een vaccin te halen.
Waar ik zelf erg benieuwd naar ben is naar de wereldwijde uitrol. Het is voor West-Europa al een gigantische logistieke operatie, maar stel je dat eens voor hoe dat gaat in landen als Congo of Zuidoost-Azië ofzo. Het is niet dat intercontinentaal reizen helemaal is afgeschaft. Een werkend vaccin hebben is wat dat betreft nog maar het eerste stap in een lang proces voordat het weer een beetje 'normaal' gaat worden ben ik bang.
Omdat de kerk daar allesbepalend is en die hebben schijt aan de coronaregels. Of generaliseer ik nu.De nrs 1 en 2 momenteel in Nederland zijn Urk en Spakenburg. Goh, hoe zou dat nou komen? Vast niet van de vis.
Risico is te groot in Friesland.Geen Elfstedentocht deze winter
2 landstitels van Feyenoord geleden...De laatste keer had je nog een land wat ze Zaïre noemden.
En jij denkt dat men dat dan gaat toegeven???Wat betreft 'de eerste stap', wellicht is het allemaal niet meer nodig als het virus devalueert naar een 'normaal' griepvirus. Dat is de enige hoop op een snel 'oude normaal'.
En een UEFA-cup.2 landstitels van Feyenoord geleden...
Die probeer ik te vergeten... Nou ja, niet die finale, maar je snapt me wel.En een UEFA-cup.