Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
De Jonge heeft veel te veel taken. Laat gewoon iemand bij komen die zich richt op de GGD’s zodat ze een goed testbeleid kunnen voeren, een goeie administratie hebben en over een tijdje het vaccinatiebeleid goed kunnen uitvoeren.
 

erka

Well-known member
De nrs 1 en 2 momenteel in Nederland zijn Urk en Spakenburg. Goh, hoe zou dat nou komen? Vast niet van de vis.
 

Batigoal

Well-known member
Dat risico neem ik liever vandaag nog dan morgen als ik daarvoor m'n normale leven weer terugkrijg. Ik sterf liever 10 jaar eerder dan dat ik nog een jaar als dit mee moet maken.

Is een beetje kip-ei verhaal. Zolang nog veel mensen niet zijn ingeënt zal een situatie met restricties blijven. Zelf twijfel ik ook nog. Ik ben notabene in een risicogroep terechtgekomen door (minimale risico) langetermijn bijwerkingen van een behandeling, dus ik ben niet zo happig om gelijk hiervoor een vaccin te halen.

Waar ik zelf erg benieuwd naar ben is naar de wereldwijde uitrol. Het is voor West-Europa al een gigantische logistieke operatie, maar stel je dat eens voor hoe dat gaat in landen als Congo of Zuidoost-Azië ofzo. Het is niet dat intercontinentaal reizen helemaal is afgeschaft. Een werkend vaccin hebben is wat dat betreft nog maar het eerste stap in een lang proces voordat het weer een beetje 'normaal' gaat worden ben ik bang.
 

Marinos

Well-known member
Is een beetje kip-ei verhaal. Zolang nog veel mensen niet zijn ingeënt zal een situatie met restricties blijven. Zelf twijfel ik ook nog. Ik ben notabene in een risicogroep terechtgekomen door (minimale risico) langetermijn bijwerkingen van een behandeling, dus ik ben niet zo happig om gelijk hiervoor een vaccin te halen.

Waar ik zelf erg benieuwd naar ben is naar de wereldwijde uitrol. Het is voor West-Europa al een gigantische logistieke operatie, maar stel je dat eens voor hoe dat gaat in landen als Congo of Zuidoost-Azië ofzo. Het is niet dat intercontinentaal reizen helemaal is afgeschaft. Een werkend vaccin hebben is wat dat betreft nog maar het eerste stap in een lang proces voordat het weer een beetje 'normaal' gaat worden ben ik bang.
Ik begreep hier op het forum dat Conga een ontwikkeld en vooruitstrevend land is dus daar verwacht ik geen problemen.


Wat betreft 'de eerste stap', wellicht is het allemaal niet meer nodig als het virus devalueert naar een 'normaal' griepvirus. Dat is de enige hoop op een snel 'oude normaal'.

Ik zit qua werk onderandere in de Festival wereld en daar is de algemene verwachting dat er komende zomer ook helemaal geen ene fuck gaat gebeuren.
 
  • Haha
Waarderingen: JFK

JMD

Well-known member
Wat betreft 'de eerste stap', wellicht is het allemaal niet meer nodig als het virus devalueert naar een 'normaal' griepvirus. Dat is de enige hoop op een snel 'oude normaal'.
En jij denkt dat men dat dan gaat toegeven??? :)

Ik zit meer op de lijn van Bati, met name de 'minder-ontwikkelde' landen gaan problemen geven (en dan met name de logistiek). Maar goed, dan blijft dat voorlopig rood gebied. Festivals zullen idd het allerlaatste zijn wat weer gaat beginnen, maar verder denk ik dat we richting de zomer toch echt wel weer voorzichtig van 'normaal' gaan spreken (met een paar beperkingen).
 
Bovenaan