Coronavirus 2

Abubakari

Well-known member
Het is ook om te janken. Ik ga echt niet zeggen dat in de middeleeuwen alles beter was, maar toen lagen dit soort mensen wel gewoon aan een ketting in een kerker te raaskallen.
 

zwammy

Well-known member
Ja dat is toch echt een geweldig statement van de beveiligers, druif is het.

Binnen 24 uur, nee als je in de zorg werkt en onmisbaar bent krijg je een sneltest. Ik belde om half 11 en kon om 13. 15 terecht. Uitslag of vanavond of morgenvroeg.
 

Abubakari

Well-known member
Ja dat is toch echt een geweldig statement van de beveiligers, druif is het.

Binnen 24 uur, nee als je in de zorg werkt en onmisbaar bent krijg je een sneltest. Ik belde om half 11 en kon om 13. 15 terecht. Uitslag of vanavond of morgenvroeg.
Ik weet niet wat je hebt of had, maar je gaat er wel goed van voorspellen.
 

JMD

Well-known member
Qantas (Australische vliegmaatschappij) geeft aan dat alleen gevaccineerde mensen mee mogen op hun vliegtuigen...
 

Forza AZ

Well-known member
Qantas (Australische vliegmaatschappij) geeft aan dat alleen gevaccineerde mensen mee mogen op hun vliegtuigen...
Lijkt me logisch, want landen zullen ook alleen mensen die gevaccineerd zijn gaan toelaten. Nu al moet je bij veel landen een negatieve test laten zien. Dat zal dan wel vervangen worden door een vaccinatiebewijs.
 

erka

Well-known member
Ik vind het wel ver gaan hoor. Waarom doen we dit wel met Corona-vaccin en niet met andere vaccins. Zolang er geen vaccin is, vind ik de maatregelen wel te billijken maar juist als er wel een vaccin is vervalt volgens mij het onderscheid met bijvoorbeeld griep.
 

Hankie

Well-known member
Qantas (Australische vliegmaatschappij) geeft aan dat alleen gevaccineerde mensen mee mogen op hun vliegtuigen...

Je kon toch makkelijk met 400 man in een vliegtuig met dat fantastische ventilatiesysteem? Dat een land het eist kan ik nog inkomen.
 

JMD

Well-known member
Dat een land het eist kan ik nog inkomen.
Voorlopig idd ja. Zolang het merendeel van de bevolking nog niet gevaccineerd is ben ik het er mee eens. (ook trouwens met Qantas)

Maar zodra het merendeel gevaccineerd is kan je dit imo niet meer eisen. Zo dodelijk is corona nou ook niet (vergeleken met bv ziektes als malaria enz waar wel inentingseisen voor bestaan), het gevaar zit nu in de besmetting, maar dat is dan weg.
 
Bovenaan