Hankie
Well-known member
NeeLos het dan een keertje op.
NeeLos het dan een keertje op.
Niets meer mogen?
En het kan aan mij liggen maar volgens liggen de ziekenhuizen redelijk vol, of doel je op andere effecten?
okwat ze in 6 maanden in elkaar hebben geflanst.
Ik kan eigenlijk geen enkel argument bedenken om me niet te laten vaccineren als dat vaccin er eenmaal is.
Ik wel, wat doet het vaccin met de gezondheid op lange termijn?Ik kan eigenlijk geen enkel argument bedenken om me niet te laten vaccineren als dat vaccin er eenmaal is.
Maar die partydrug uit een duistere Brabantse schuur kunnen wel als je op een feestje sta?Jij zegt toch dat je dan niet meer meedoet.
Ja, en er is al een jaar niemand meer gestorven aan de griep.
Ja het is een virus, ja het zal best bedreigend zijn voor mensen boven de 70 met andere ziektes onder de leden en nee het is niet nodig om je daarvoor zooi in te laten spuiten wat ze in 6 maanden in elkaar hebben geflanst.
Ah, dat is dus je verdienmodel.
Ik wel, vooral als ze de normale procedure loslaten en dat tijdens de praktijk evalueren.Ik kan eigenlijk geen enkel argument bedenken om me niet te laten vaccineren als dat vaccin er eenmaal is.
Je bent een consultant of niet he. Roepen dat het kut is opgelost moet worden en een factuur sturen. Maar ja gelukkig geen project manager.Ah, dat is dus je verdienmodel.
We zouden een heel goed koppel kunnen vormen.Je bent een consultant of niet he. Roepen dat het kut is opgelost moet worden en een factuur sturen. Maar ja gelukkig geen project manager.
Bron?Ja, en er is al een jaar niemand meer gestorven aan de griep.
Als dat vaccin in Brabant was gemaakt vrat ik het op vriend 😁Maar die partydrug uit een duistere Brabantse schuur kunnen wel als je op een feestje sta?
Ik wel, vooral als ze de normale procedure loslaten en dat tijdens de praktijk evalueren.
Bron?
Logisch, je hebt de oorlog niet meegemaakt.Dat risico neem ik liever vandaag nog dan morgen als ik daarvoor m'n normale leven weer terugkrijg. Ik sterf liever 10 jaar eerder dan dat ik nog een jaar als dit mee moet maken.
Die staat aan alle kanten onder druk. In de coalitie door de ministers van Econ Zaken en Sociale Zaken, in zijn eigen partij vanwege die leiderschapsverkiezingen en het coronabeleid enz...Volgens mij is Hugo de Jonge overspannen en kan hij elk moment omvallen. Die ziet er echt heel raar uit. Gisteren bij de persco moest hij zich ook al vasthouden aan de desk.
Hij zuipt gewoon teveel.Volgens mij is Hugo de Jonge overspannen en kan hij elk moment omvallen. Die ziet er echt heel raar uit. Gisteren bij de persco moest hij zich ook al vasthouden aan de desk.