Haha Zwammy geloof je dat nou echt? Zo'n ultracommercieel bedrijf als Pfizer heeft meer op met Trump dan met die GL'er Biden.
Heeeeeeeeeeeeel toevallig inderdaad. Precies op de dag dat in Nederland een vuurwerkverbod wordt aangekondigd en dat Connie Witteman aangifte gaat doen tegen Albert Verlinde. Dat kan geen toeval meer zijn.
In Noord en Oost-Nederland doen heel veel mensen dat al jarenlang. Geen idee daar in Den Haag. Ik koop zelf ook al tig jaar vuurwerk bij de Lidl en Aldi in Duitsland, kan er wel zonder op zich maar vind het wel horen bij oud en nieuw.
Dit dus...Allemaal leuk en aardig maar wie gaat dat in vredesnaam handhaven in grensregio's?
De regio Duitsland neem ik wel op me. België moet iemand anders doen.Allemaal leuk en aardig maar wie gaat dat in vredesnaam handhaven in grensregio's?
Zap ik even naar Beau en krijg ik het ook even mee.Oh, dat is Vanessa.
Ze heeft nog gelijk ook, had ik niet verwacht.
Nog maar 39 nieuwe besmettingen in Groningen (provincie), waarvan 14 in stad. 14 op 230.000 inwoners is 0,006%.
Gooi de boel maar open hier. Stelt niks meer voor. Ik denk dat wij al een R van 0,1 hebben ofzo. En de grootste teststraat van Nederland.