Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
Zo, het is dat toeval niet bestaat anders was het wel heel toevallig dat er een vaccin voor het gevaarlijkste virus ooit zo snel naar de verkiezingen waarschijnlijk gevonden is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha Zwammy geloof je dat nou echt? Zo'n ultracommercieel bedrijf als Pfizer heeft meer op met Trump dan met die GL'er Biden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

erka

Well-known member
Heeeeeeeeeeeeel toevallig inderdaad. Precies op de dag dat in Nederland een vuurwerkverbod wordt aangekondigd en dat Connie Witteman aangifte gaat doen tegen Albert Verlinde. Dat kan geen toeval meer zijn.
 

Mario

Well-known member
Heeeeeeeeeeeeel toevallig inderdaad. Precies op de dag dat in Nederland een vuurwerkverbod wordt aangekondigd en dat Connie Witteman aangifte gaat doen tegen Albert Verlinde. Dat kan geen toeval meer zijn.

Vanessa heeft aandacht nodig?
 

SanMark.

Well-known member
In Noord en Oost-Nederland doen heel veel mensen dat al jarenlang. Geen idee daar in Den Haag. Ik koop zelf ook al tig jaar vuurwerk bij de Lidl en Aldi in Duitsland, kan er wel zonder op zich maar vind het wel horen bij oud en nieuw.

Bij een algeheel verbod kan het natuurlijk zo zijn dat ze al het vuurwerk uit Duitsland verbieden. Dan word het wat moeilijker vervoeren richting Nederland.
 

JMD

Well-known member
Allemaal leuk en aardig maar wie gaat dat in vredesnaam handhaven in grensregio's?
Dit dus...

Net als dat we in een complete lockdown zouden gaan... Dat kan helemaal niet in Nederland met die 'uitgeklede' politie/leger/boa's van ons...

In Frankrijk kijken ze niet op een soldaat met machinegeweer meer of minder (die lopen ook bv gewoon continu rond op alle Parijse stations), dus het handhaven van een lockdown is daar geen probleem...
 

erka

Well-known member
Nog maar 39 nieuwe besmettingen in Groningen (provincie), waarvan 14 in stad. 14 op 230.000 inwoners is 0,006%.

Gooi de boel maar open hier. Stelt niks meer voor. Ik denk dat wij al een R van 0,1 hebben ofzo. En de grootste teststraat van Nederland.
 

De Wolf

Well-known member
Nog maar 39 nieuwe besmettingen in Groningen (provincie), waarvan 14 in stad. 14 op 230.000 inwoners is 0,006%.

Gooi de boel maar open hier. Stelt niks meer voor. Ik denk dat wij al een R van 0,1 hebben ofzo. En de grootste teststraat van Nederland.

Dan krijg je een R van 10
 
Bovenaan