Echt geweldig hoe die man om de hete brei heen kan praten.De oppositie heeft geen vertrouwen meer in De Jonge. Dat is wel duidelijk nu. Ook deel coalitie is kritisch.
Hup CDA!Hugo for President!
Echt geweldig hoe die man om de hete brei heen kan praten.
Ik ben fan!![]()
Are you talking to me?Echt ongelofelijk. Hou gewoon je bek!
Hij krijgt eerst een assistent erbij.Zo, Dijkhoff gaat mee met de oppositie. Ik vraag me af of Hugo de Jonge straks nog minister is.
Mee eens. Hoewel ik er morgenvroeg uit wil, blijf ik kijken.Dit is wel een boeiend debat vind ik. Meestal eindigt het in geneuzel maar je ziet nu de hele kamer de druk opvoeren en het is behoorlijk concreet. Behalve De Jonge, die heeft inderdaad 56 miljoen woorden nodig per antwoord.
Die lockdown zorgde ervoor dat je een stuk minder / amper de basisregels kon overtreden.Die Famke Louise moet je niet serieus nemen, maar er zijn onderzoeken (o.a. een Amerikaans) die idd er op wijzen dat lockdowns niks uitmaken. (Overigens zei Rutte dat afgelopen vrijdag ook in zijn speech, dat het niet de maatregelen waren die voor een afname van positieve tests/ziekenhuisopnames enz. gezorgd hebben, maar dat 'wij' dat zelf hebben gedaan door ons aan de basisregels te houden)
Ik denk dat als je nu nog een mondkapjesplicht had voor openbare gebouwen bijvoorbeeld, dat mensen zich beter aan de regels houden. Omdat het virus dan aanweziger is.Die lockdown zorgde ervoor dat je een stuk minder / amper de basisregels kon overtreden.
Ik doe het graag zelf, maar ik kan me ook goed voorstellen dat jouw handen ok jeuken.
Een van die kutjes is trouwens nu op TV.