Eef de Kip
Well-known member
Steek jij het aan of moet ik dat doen?Graag!
Steek jij het aan of moet ik dat doen?Graag!
Haaksbergen zit momenteel in de top 5 van Nederland qua besmettingen.
Vandaag bij meerder bedrijven de mondkapjes-plicht ingevoerd.
Bij voetbalclub VV Haaksbergen zit de poort al op slot.
Loopt hier compleet uit de hand.
Zo ben je koploper en zo sta je onderaan. #ikdoenietmeermeeTwente schijnt op dit moment de minste besmettingen per 100.000 te hebben. 3,6 om precies te zijn. De regio Amsterdam scoort 8 keer zoveel.
In absolute aantallen is Groningen-stad nu 4e na Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.
Wij doen nu wel goed mee, helaas.
Nog ergens Brabanders in de top 10?
Amsterdam | 376 |
Den Haag | 234 |
Rotterdam | 131 |
Groningen | 66 |
Utrecht | 60 |
Eindhoven | 36 |
Nijmegen | 36 |
Leiden | 34 |
Zoetermeer | 34 |
Delft | 31 |
Amersfoort | 28 |
Breda | 26 |
Den Bosch | 23 |
Haarlem | 23 |
Wat zei Wilders?Eens met Geert Wilders, dat ik dat nog mag zeggen.
Genoeg is genoegWat zei Wilders?
En Baudet is weer eens óf dronken óf stoned.
Dan heeft Wilders daar idd een goed punt....Hij zei dat we allemaal weten dat mensen sowieso snotterig worden vanaf september en hoe het toch kan dat, bij een zeer lage drempel om te testen, men toch verrast werd over het aantal testaanvragen.
Heeft hij ook zijn excuses aangeboden voor de motie om alle mondkapjes in beslag te laten nemen waardoor vliegtuigen vol met die spullen uitweken omdat de leveranciers bang waren dat ze geen geld meer kregen?Hij zei dat we allemaal weten dat mensen sowieso snotterig worden vanaf september en hoe het toch kan dat, bij een zeer lage drempel om te testen, men toch verrast werd over het aantal testaanvragen.
Die heeft laatst een paar goede flessen Southern Comfort gekregen.En Baudet is weer eens óf dronken óf stoned.
Ik doe het graag zelf, maar ik kan me ook goed voorstellen dat jouw handen ok jeuken.Steek jij het aan of moet ik dat doen?
De 1ste lockdown heeft niet geholpen😅Ik doe het graag zelf, maar ik kan me ook goed voorstellen dat jouw handen ok jeuken.
Een van die kutjes is trouwens nu op TV.