Eef de Kip
Well-known member
Godallemachtig, dat grafvolk krijgt nog een podium ook. En de grootste ellende is dat ze nog invloed heeft op een groep mensen ook.
Ik begreep van hem dat er inmiddels 28 miljoen operaties zijn uitgesteld. Dat gaat ook echt te ver.Gisteren zat een of ander rukkertje bij Op1 en die wilde het debat voeren.
Opdonderen met hobby-artsen!
28 miljoen is inderdaad veel. Moet ik eerlijk in zijn!Ik begreep van hem dat er inmiddels 28 miljoen operaties zijn uitgesteld. Dat gaat ook echt te ver.
Godallemachtig, dat grafvolk krijgt nog een podium ook. En de grootste ellende is dat ze nog invloed heeft op een groep mensen ook.
Ik wil dat jij gewoon je ding kan blijven doen.Ja ik heb het gewoon over meerdere dingen..
Doe je dit uit je hoofd of vanaf een papiertje?Ik wil dat jij gewoon je ding kan blijven doen.
Doe je dit uit je hoofd of vanaf een papiertje?
PapiertjeDoe je dit uit je hoofd of vanaf een papiertje?
Klopt. Maar dat schijnt meegenomen te zijn in dat onderzoek.Die lockdown zorgde ervoor dat je een stuk minder / amper de basisregels kon overtreden.
Tijd om Nederland te ontgroningen.Erka wordt rood!
De lift lijkt ook niet meer veilig,
Liften blijken totaal niet coronaproof, gebruik ervan moet veiliger worden
Er zijn in Nederland zo'n 100.000 liften in gebruik. Hoe coronaproof zijn ze eigenlijk? Nieuw onderzoek laat zien dat dit zwaar tegenvalt en dat er actie nodig is om liftgebruik veiliger te maken.eenvandaag.avrotros.nl