Coronavirus 2

Mario

Well-known member
Dat is al langere tijd bekend.
Toiletten zijn ook niet veilig. Zeker wanneer iemand heeft lopen bouten.
Eigenlijk zou je het toilet moeten doortrekken met de bril omlaag.

Even lekker hoesten en scheten laten als je de lift verlaat (y)
 

Makanaky

Well-known member
Als ik alleen in de lift sta, kan ik een flinke ruft niet onderdrukken. En hopen dat er daarna niemand instapt.
 

erka

Well-known member
De burgemeester van Tilburg is volstrekt incompetent. Wat een falen. De coronacrisis legt wel goed bloot wat voor zwakke gemeentebesturen we in Nederland hebben zeg. Die regionale benadering is een heel slecht idee.
 

Mario

Well-known member
De burgemeester van Tilburg is volstrekt incompetent. Wat een falen. De coronacrisis legt wel goed bloot wat voor zwakke gemeentebesturen we in Nederland hebben zeg. Die regionale benadering is een heel slecht idee.

Gelukkig was het feestje eenmalig.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, misschien is dit nog wel beter dan 1500 man door alle cafés in de stad heen. Als je club voor de eerste kee in 15 jaar Europees haalt weet je dat je voor zulke zaken komt te staan.
 

Joost

Well-known member
Die burgemeester zouden ze vandaag nog moeten ontslaan. Wat een schande.
Ik zou 'm eerder een prijs geven voor doortastendheid en realiteitszin.

Dat deze mensen op die manier zouden gaan samenkomen was op geen enkele legale manier te voorkomen geweest. Daarmee moest de burgemeester mee zien om te gaan.

Dan kan hij er voor kiezen om dit te laten gebeuren in de binnenstad waar vervolgens de horeca er problemen mee zou kunnen krijgen. Direct die avond als BOA’s zouden constateren dat afstandsregels niet werden gehandhaafd (boetes) of later wanneer er wellicht een besmettingshaard was geweest en ze 2 weken dicht zouden moeten.
Of hij zou het achter de voordeur laten gebeuren waarbij grote groepen in kleine huiskamers ook een besmettingsrisico vormen.

Dat hij dan er voor kiest om het op deze manier te doen vind ik begrijpelijk. Zeker in de wetenschap dat het besmettingsrisico in de buitenlucht nihil is.
 
Bovenaan