Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Het is wel duidelijk na gisteren dat het voetbal (weer) onder een vergrootglas ligt. Ondanks wat er in supermarkten, bouwmarkten, tuincentra's etc. gebeurt qua drukte kun je al aanvoelen dat wanneer het komend weekend weer 'mis' gaat dat er weer meer beperkingen aan het stadionbezoek worden opgelegd.

In supermarkten staan mensen natuurlijk niet te schreeuwen. Ben van mening dat je mondkapjes in het stadion verplicht moet stellen. Dat helpt ook weer een beetje en zingen is dan geen pretje.
 

Joost

Well-known member
In supermarkten staan mensen natuurlijk niet te schreeuwen. Ben van mening dat je mondkapjes in het stadion verplicht moet stellen. Dat helpt ook weer een beetje en zingen is dan geen pretje.
Kun je niet beter gerichte maatregelen nemen en met name maatregelen die niet tegenstrijdig zijn?

Een stadion voldoet aan alle eisen en adviezen die het RIVM heeft opgesteld voor koren en doordat het in de buitenlucht is, is zelfs volgens het RIVM de kans op besmetting nóg kleiner.

De mondkapjes hebben geen enkele waarde. Kijk naar landen waar ze verplicht zijn zoals Frankrijk en België. Daar is de situatie momenteel weer 'erger' dan in Nederland.
 

Makanaky

Well-known member
Nu krijg ik enorm zin om straks in de supermarkt schreeuwend te gaan vragen waar ik de luchtverfrisser kan vinden en daarna al kafferend, commanderend en slissend een halfje wit af te rekenen.
 

Eef de Kip

Well-known member
ik ben vooral benieuwd wat BN’ers ervan vinden.

Haha ja, ik zag die clip voorbij komen vanochtend en vooropgesteld, de maatregelen van de overheid zijn niet per sé zaligmakend hoor maar van die clip kreeg ik wel een waas voor mijn ogen, wat een vullis zeg, een zooitje van die omhoog gevallen D-artiesten die er een welgemeend "samen krijgen we de overheid eronder" uit gooien. Mijn bak koffie tyfte ik zowat door de tv, stelletje weggooiers. Wat mij betreft echt de fik er in, werkelijk niemand die er een seconde minder om slaapt.
 

zwammy

Well-known member
Heeft Claudia de Breij al een vluchteling opgenomen? Over egoïstisch en hypocriet gesproken. Laat haar maar gewoon Dr bakkes houden over andere D artiesten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik erger me vooral aan de willekeur van regels, even los of het überhaupt helpt en of corona echt wel zo erg is. Je kunt gewoonweg niet de wereld plat leggen voor een virus, dat is iets dat altijd zal blijven of in andere vorm zal terugkomen.

Hoelang zijn de regels voor jullie nog te verdedigen? Wanneer zeggen jullie 'oke, nu is het wel klaar'?
 

Batigoal

Well-known member
Zelfs een van de stemmen van rechts Nederland Jan Dijkgraaf was nogal vernietigend over onze Famke Louise en andere BN'er malloten die meedoen aan deze actie.
 

JFK

Well-known member
Zelfs een van de stemmen van rechts Nederland Jan Dijkgraaf was nogal vernietigend over onze Famke Louise en andere BN'er malloten die meedoen aan deze actie.
Wil je die naam van die vent hier nooit meer noemen!
Mijn hele dag is nu verziekt.
 

De Wolf

Well-known member
Ik zie een lijstje met namen zoals Famke Louise en JeBroer. Die kan ik het gewoon niet kwalijk nemen bij gebrek aan hersencellen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Famke fokkin Louise die ons gaat vertellen dat we samen de overheid er wel onder krijgen, Thomas fokking Berge die ons vertelt dat "WE" het nu zat zijn.
Kunnen we die niet gewoon in een bad met napalm dompelen?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Corona is ook geen links of rechts virus. Die malloten zitten aan beide kanten.

Een mooi voorbeeld m.b.t. jouw punt was het recente protest in London van allerlei soorten complotdenkers. Daar zaten communisten, neonazi's, fascisten, extreme racistische groeperingen enz. tussen. Het was in feite een bonte verzameling van extreem-links en extreem rechts. "Normaal" links/rechts en centristen waren er niet te bekennen (er zijn natuurlijk ook mensen in die groepen die andere meningen hebben m.b.t. de maatregelen maar ze wilden zich logischerwijs niet met de extremen associeren).
 

zwammy

Well-known member
Wie zijn al die mensen?

Wel mooi dat sinds de corona uitbraak er geen mensen meer aan de griep gestorven zijn. Die hebben we in ieder geval wel onder controle nu 👍
 
Bovenaan