Als je je naam verandert in Grappenhaus en een bruiloft hebt?
Toch bijzonder hoe groot de invloed van Nederland op België is.
Als je je naam verandert in Grappenhaus en een bruiloft hebt?
Waarom zou je dat überhaupt willen?In België mag je sinds vandaag blijkbaar je schoonmoeder knuffelen onder bepaalde voorwaarden.
![]()
Nieuwe bezoekregeling woonzorgcentra: fysiek contact mag binnenkort weer
De Taskforce covid-19 Zorg heeft een nieuwe kaderrichtlijn voor rusthuisbezoeken uitgeschreven. Vanaf maandag kan een bezoek weer fysiek plaatsvinden voor mensen die tot dezelfde bubbel behoren.www.standaard.be
Waarom zou je dat überhaupt willen?
Boeiuh!In België mag je sinds vandaag blijkbaar je schoonmoeder knuffelen onder bepaalde voorwaarden.
![]()
Nieuwe bezoekregeling woonzorgcentra: fysiek contact mag binnenkort weer
De Taskforce covid-19 Zorg heeft een nieuwe kaderrichtlijn voor rusthuisbezoeken uitgeschreven. Vanaf maandag kan een bezoek weer fysiek plaatsvinden voor mensen die tot dezelfde bubbel behoren.www.standaard.be
De vakanties zijn voorbij en Spanje en Griekenland zijn inmiddels weer oranje ...
Alleen de Griekse eilanden. Naar het vasteland kun je nog wel.De vakanties zijn voorbij en Spanje en Griekenland zijn inmiddels weer oranje ...
Dat zijn er wel veel ja. Anderzijds is men wel volop aan het testen gegaan en ontbreekt de vergelijking met eerder om het helemaal in perspectief te kunnen zetten. De ziekenhuisopnames zijn juist vorige week afgenomen ten opzichte van de week daarvoor.
Ik voel me op school veilig. Maar dat is ook omdat ik als ik door de klas loop om vragen te beantwoorden dat ik dan een mondkapje op heb.Wat mij zorgen maakt is dat de afgelopen dagen drie verschillende clusters zijn ontstaan op scholen waarbij op twee zeker meerdere leerlingen besmet zijn geraakt. Mijn schoonzus staat ook voor de klas en die staat daar helemaal niet met een lekker gevoel van veiligheid. Ik vraag mij af hoe bijvoorbeeld iemand als JMD daarover denkt?