De Wolf
Well-known member
Op [email protected] kan je vragen stellen met alles wat met het virus te maken heeft.
Een aantal wordt behandeld in dat feiten en fabels programma./
Een aantal wordt behandeld in dat feiten en fabels programma./
Merci.
Ik veronderstel zo dat Corona ook van grote invloed is op de sociale geografie (in elk geval voor korte tijd), klopt het dat sociale geografie veel te maken heeft met Corona? Heeft je eigen werk als sociaal geograaf direct invloed op je werk Erka (los van de gebruikelijke maatregelen als social distance en veel thuiswerken)?
ik word een beetje moe en agressief van bedrijven die reclamespotjes maken waarbij ze zichzelf heel erg belangrijk vinden voor de maatschappij.
zo hoorde ik ook een spotje vanKwik-Fit dat we Samen wel even Corona gaan verslaan.
Ook de zefpijperij van Kruidvat irriteert me vreselijk.
Hou daar mee op!!
Tanki en VFL Jesus protesteren tegen Corona:
https://11freunde.de/artikel/in-weißrussland-kennt-euch-keine-sau/1887319
Ben nog benieuwd naar mijn antwoord op je mondkapjes vraag.
![]()
Groningen en Friesland komt er niemand meer bij. 0 nieuwe meldingen al een aantal dagen. Zeeland ook vrijwel 0 nieuwe als ik het goed zie. Groningen mede dankzij Friedrich die met het UMCG een hele dikke middelvinger opstak naar kabouter Plop.
Hij kan moeilijk zeggen fuck off kabouter plop
Zal hij wel geld mislopen, hij praat mooi met de rivm mee, handelt anders.
China dreigt trouwens met economische sancties als Australië het onderzoek doorzet naar de uitbraak in China. Hup aussies!