Nou ja, met een ijsje halen is niks mis, zolang je dat idd maar niet in een groep doet...Omdat er lichte paniek in huize gevegt ontstond, ben ik vandaag even naar de super gereden. Onvoorstelbaar hoeveel mensen ik tegenkwam die in groepjes fietsen en ter vermaak ijsjes haalden.
Hij is hier ook welkom.:duim:
Nou ja, met een ijsje halen is niks mis, zolang je dat idd maar niet in een groep doet...
Dit was natuurlijk te verwachten, Na 6 weken is men dit gewoon zat, en zeker gezien het mindere weer wat er vanaf dinsdag aankomt wil men er nu even gebruik van maken. Het is zoals UG zegt, dit kan alleen afgedwongen worden (zeker in grote steden, denk dat het in dorpen enz wel mee valt) met politie/leger enz..
Nederland wordt zo langzaamaan het enige land waar die nog niet verplicht zijn.
Het was weer gezellig druk in de winkelstraten. met z'n allen een dagje winkelen. Hoezo anderhalve meter.
Wet moet wel even een weekje of 2 wachten want het kabinet gaat even op vakantie.
Dat bedoel ik dus.Ik ben wel benieuwd wat er van deze wet na 30 september ( en eventuele verlengingen ) overblijft.
Frankrijk heeft na haar noodtoestand behoorlijk wat zaken daarvan definitief geimplementeerd bijv.
VFL Jesus heeft er ook eentje!
Ja, dat vond ik idd ook vreemd... De grootste crisis in Nederland (de wereld) sinds WO II, maar het reces gaat gewoon door...
Broer gevegt heeft er ook al 1tje.
Hoezo is dat vreemd? Het blijven wel ambtenaren.
Van VFL Jesus of van Tankwart?
Er begint steeds meer bewijs te komen dat luchtvochtigheid / temperatuur een grote invloed heeft op het virus. Verder zou je binnen de grootste kans lopen om het virus op te lopen en buiten veel minder... Ik vraag me af wanneer het RIVM hier ook mee gaat komen, ik mag hopen vrij snel want als dit echt klopt kan je een flink aantal maatregelen afschalen en kan je voor 'binnen' maatregelen gaan treffen (laat de klimaatbeheersing de condities leveren waarbij het coronavirus het het slechtst heeft) en daarna ook weer zaken afschalen.