Coronavirus 2

Atreides

Well-known member
ik word een beetje moe en agressief van bedrijven die reclamespotjes maken waarbij ze zichzelf heel erg belangrijk vinden voor de maatschappij.
zo hoorde ik ook een spotje vanKwik-Fit dat we Samen wel even Corona gaan verslaan.
Ook de zefpijperij van Kruidvat irriteert me vreselijk.
Hou daar mee op!!

Kijk je echt nog lineaire tv? :eek:mg:
 

Maasveld

Well-known member
ik word een beetje moe en agressief van bedrijven die reclamespotjes maken waarbij ze zichzelf heel erg belangrijk vinden voor de maatschappij.
zo hoorde ik ook een spotje vanKwik-Fit dat we Samen wel even Corona gaan verslaan.
Ook de zefpijperij van Kruidvat irriteert me vreselijk.
Hou daar mee op!!

Juist nu! Nog zoiets tenenkrommends.
 

SanMark.

Well-known member
Op de radio ook zo'n spotje van een voorzitter van de schoonmaak branche dat ze zo'n goed werk afleveren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Aflevering van Nieuwsuur van gister is zeer de moeite waard om terug te kijken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Over her gebrek aan transparantie van het OMT neem ik aan? Verrassend dat een oud directeur van het RIVM daar dan over begint, ik vraag ma dan juist weer af of daar niets achter zit. En wat gebeurt er als alles op straat wordt gegooid wat er besproken wordt, dan doet heel Nederland er een plasje over, iedereen weet het natuurlijk beter en dan?
 

Batigoal

Well-known member
Bizar die beelden van drukte in diverse binnensteden. In Brabant wordt de noodklok geluid omdat het weer de slechte kant op gaat. Hebben die lui niet door dat ze het voor ons allemaal verpesten?
 

U.G.

Well-known member
Bizar die beelden van drukte in diverse binnensteden. In Brabant wordt de noodklok geluid omdat het weer de slechte kant op gaat. Hebben die lui niet door dat ze het voor ons allemaal verpesten?

Sterker, als je hier R'dam het laatste stuk van de Binnenweg neemt en in het verlengde daarvan de Schiedamse weg, die zijn - en ik overdrijf niet - drukker dan ooit ! Van Zuid wil ik het niet eens weten. In het Centrum zijn de leegstaande terrassen nu ideale hangplekken voor hangjeugd.

En ik weet dat er sinds de mishandeling van enkele BOA's van 2 weken geleden niet meer wordt gehandhaafd ! Politie is ook nauwelijks meer te bekennen. Het is gewoon een vrij machteloze bedoening.

Dit kon je allemaal vantevoren zien aankomen ; intelligent of niet maar een lockdown dwing je alleen af met milities of het leger. Maar ik snap dat dat in Nederland lastig kan liggen.
 

gevegt

Well-known member
Omdat er lichte paniek in huize gevegt ontstond, ben ik vandaag even naar de super gereden. Onvoorstelbaar hoeveel mensen ik tegenkwam die in groepjes fietsen en ter vermaak ijsjes haalden.
 
Bovenaan