zwammy
Well-known member
Trump heeft de oplossing. Injecteer desinfectiemiddelen in het lichaam :rumcolaa:
Leer luisteren aub.
Trump heeft de oplossing. Injecteer desinfectiemiddelen in het lichaam :rumcolaa:
Leer luisteren aub.
Ik heb het geluisterd. Hij zegt dat licht volgens onderzoek het virus snel dood. En dat disinfectiemiddel ook effectief is, en dat ze maar eens moeten gaan onderzoeken of ze dat niet kunnen injecteren ofzo.
En hij sluit al met: het kan, het kan niet, ik ben geen dokter.
En hij sluit al met: het kan, het kan niet, ik ben geen dokter.
Cijfers van CBS meegenomen in het aantal doden kom je op ruim 6500 extra doden dan vorig jaar in Nederland, die moet je dus bij de getallen van het rivm optellen, benieuwd hoe we dan staan mbt België.
Cijfers van CBS meegenomen in het aantal doden kom je op ruim 6500 extra doden dan vorig jaar in Nederland, die moet je dus bij de getallen van het rivm optellen, benieuwd hoe we dan staan mbt België.
En met België (of welk land dan ook) ook niet omdat je niet weet wat de exacte getallen zijn van België. Zijn alle precies alle Corona doden daar meegeteld dan? Of juist te veel? Of te weinig./QUOTE]
Belgie telt alles wat op Corona lijkt.
Ik vind het allemaal veel te vaag tot nu toe om met andere landen te gaan vergelijken.
Ik denkt dat de oversterfte na 'vermoeden van Corona' het meest reeel is indien je niet voldoende testcapaciteit hebt.
En met België (of welk land dan ook) ook niet omdat je niet weet wat de exacte getallen zijn van België. Zijn alle precies alle Corona doden daar meegeteld dan? Of juist te veel? Of te weinig./QUOTE]
Belgie telt alles wat op Corona lijkt.
Dus ook niet betrouwbar.
Mannen, wat schijt mij die Trump. Zeg alleen dat hij dat niet zo heeft gezegd heeft.
Met die cijfers is het wel realistischer dan die 80 die ze zeggen.