gevegt
Well-known member
Lange wachtrijen bij de Coffeeshops :rumcolaa::rumcolaa::rumcolaa::rumcolaa:
Nog een paar minuten de tijd..
Haha, in Zwolle staan rijen van meer dan honderd man.
Lange wachtrijen bij de Coffeeshops :rumcolaa::rumcolaa::rumcolaa::rumcolaa:
Nog een paar minuten de tijd..
Wij vallen onder vitale beroepen, mag je nu altijd je kind gewoon naar school brengen of alleen wanneer je geen oppas hebt?
Wat maakt jou dat uit, jullie friezen weten het toch altijd beter.
Een troost, de afhaalchinees, pizzabezorging ed. blijven nog wel beschikbaar.
Doe eens normaal man. Kleuter.
Ik vraag mij serieus af of deze maatregelen helpen. we blijven gewoon allemaal werken en steken daar elkaar aan. Uiteraard moet er gewinkeld worden waar we weer elkaar aansteken. Dus het bedrijfsleven op slot. Dat zou helpen.
Ik vraag mij serieus af of deze maatregelen helpen. we blijven gewoon allemaal werken en steken daar elkaar aan. Uiteraard moet er gewinkeld worden waar we weer elkaar aansteken. Dus het bedrijfsleven op slot. Dat zou helpen.
Deze maatregelen helpen om de curve van zwaar zieken omlaag te helpen. Wel duurt het nu langer om het aantal zieken omlaag te krijgen.
De timing vind ik heel vreemd, de Chinees hier in het dorp stond om half zes gewoon te frituren, die heeft helemaal niet meegekregen dat hij een half uur later dicht moest.
Je bent zelf een curve.
De timing vind ik heel vreemd, de Chinees hier in het dorp stond om half zes gewoon te frituren, die heeft helemaal niet meegekregen dat hij een half uur later dicht moest.
Deze maatregelen helpen om de curve van zwaar zieken omlaag te helpen. Wel duurt het nu langer om het aantal zieken omlaag te krijgen.
Is dat zo? We blijven allemaal met elkaar in aanraking komen ondanks dat de kroeg dicht zit.