Coronavirus 2

Bernardo

Well-known member
Wij vallen onder vitale beroepen, mag je nu altijd je kind gewoon naar school brengen of alleen wanneer je geen oppas hebt?
 

Maasveld

Well-known member
Hopelijk gaat men nu ook inzien dat het zeker in financieel goede tijden verstandig is om de hand enigszins op de knip te houden.
 

Bonehead

Well-known member
Ik vraag mij serieus af of deze maatregelen helpen. we blijven gewoon allemaal werken en steken daar elkaar aan. Uiteraard moet er gewinkeld worden waar we weer elkaar aansteken. Dus het bedrijfsleven op slot. Dat zou helpen.
 

Joost

Well-known member
Ik vraag mij serieus af of deze maatregelen helpen. we blijven gewoon allemaal werken en steken daar elkaar aan. Uiteraard moet er gewinkeld worden waar we weer elkaar aansteken. Dus het bedrijfsleven op slot. Dat zou helpen.

De timing vind ik heel vreemd, de Chinees hier in het dorp stond om half zes gewoon te frituren, die heeft helemaal niet meegekregen dat hij een half uur later dicht moest.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekker voorbeeld van de heren in Studio Voetbal. Zitten schouder aan schouder en totaal onnodig in de studio.
 

gevegt

Well-known member
Ik vraag mij serieus af of deze maatregelen helpen. we blijven gewoon allemaal werken en steken daar elkaar aan. Uiteraard moet er gewinkeld worden waar we weer elkaar aansteken. Dus het bedrijfsleven op slot. Dat zou helpen.

Deze maatregelen helpen om de curve van zwaar zieken omlaag te helpen. Wel duurt het nu langer om het aantal zieken omlaag te krijgen.
 

gevegt

Well-known member
De timing vind ik heel vreemd, de Chinees hier in het dorp stond om half zes gewoon te frituren, die heeft helemaal niet meegekregen dat hij een half uur later dicht moest.

Het zijn natuurlijk wel Chinezen. Nooit meedoen aan onze samenleving en allemaal spionnen voor De Grote Leider.
 

Bonehead

Well-known member
De timing vind ik heel vreemd, de Chinees hier in het dorp stond om half zes gewoon te frituren, die heeft helemaal niet meegekregen dat hij een half uur later dicht moest.

Een vriendin van mij dacht dat het kwam omdat hun een goede ORT regeling hebben. Daarom zijn alle berichten in de avond en het weekend. Daarbij denk ik dat velen de informatie ontgaan. De vraag is: Hoe bereik je die mensen?
 

gevegt

Well-known member
Dochter gevegt vroeg mij net om raad. De uni is dicht en ze hoeft voorlopig niets te schrijven / te leren. Wel kreeg ze net een appje of ze weer wilde komen stagelopen bij het inloophuis voor verslaafden.
Ik heb haar geadviseerd om het te doen en zeer krachtig in te grijpen als een junk niest.
 

JMD

Well-known member
De KNVB adviseert om ook alle trainingscomplexen te sluiten en dus niet meer te trainen. Ze geeft aan rekening te houden met een 'opstartfase' van trainingen als men weer mag trainen. Dus dan starten de competities niet voor eind april.... Dit ga je nooit af krijgen.
 
Bovenaan