Is dat zo? We blijven allemaal met elkaar in aanraking komen ondanks dat de kroeg dicht zit.
De contactmomenten zijn wel een stuk minder. Daarnaast denk ik dat door deze maatregelen het bewustzijn weer een stuk groter is geworden.
Is dat zo? We blijven allemaal met elkaar in aanraking komen ondanks dat de kroeg dicht zit.
De KNVB adviseert om ook alle trainingscomplexen te sluiten en dus niet meer te trainen. Ze geeft aan rekening te houden met een 'opstartfase' van trainingen als men weer mag trainen. Dus dan starten de competities niet voor eind april.... Dit ga je nooit af krijgen.
Stop nou eens met zeuren over competities en hoe ze het af moeten krijgen of hoe het afgewerkt moet worden.Dus dan starten de competities niet voor eind april.... Dit ga je nooit af krijgen.
Stop nou eens met zeuren over competities en hoe ze het af moeten krijgen of hoe het afgewerkt moet worden.
De contactmomenten zijn wel een stuk minder. Daarnaast denk ik dat door deze maatregelen het bewustzijn weer een stuk groter is geworden.
Oh wat een heerlijk staaltje populisme.
Dat laatste wil ik wel geloven. Dat eerste heb ik ernstige twijfels over. Ik denk dan ook niet dat deze maatregelen alleen heel veel invloed hebben op de verspreiding van het virus. En ik denk dat er nog vele mensen ziek gaan worden.
Kwam dit op twitter tegen:
Cruciale beroepen o.a.;
Zorg: zwaar op bezuinigd
Politie: zwaar op bezuinigd
Defensie: 20% vacatures, budget 40% te laag
Leraren: zwaar op bezuinigd, personeelstekort
OV: op bezuinigd
Media: moet zwaar bezuinigen
Zullen we afspreken dat we cruciale beroepen, cruciaal financieren?
Laten we hopen dat als dit allemaal achter de rug is (en ja, dat kan idd nog wel een tijd duren) dat dan een eventueel volgend kabinet bovenstaande zaken terugdraait en zich dan nog steeds realiseert wat nou échte cruciale beroepen zijn die het land draaiende houden en daar dus bij CAO-rondes rekening mee houdt.
Topje van de ijsberg.
Zolang artsen tegen mensen zeggen die een hele nacht bij een inmiddels overleden patiënt hebben gezeten, dat ze kunnen gaan en staan waar ze willen, gaat het straks nog helemaal los.
Gelukkig zijn die mensen zelf verstandig en gaan ze thuis in quarantaine, maar nog kijken naar het netwerk doen ze niet meer en testen doen ze al helemaal amper. Hoeveel van die tests zijn er eigenlijk?
En waarom zit er nog geen plexiglas tussen kassamedewerkers en klanten en staat men nog hutje mutje in de rij? Preventief temperaturen bij supermarkten en mensen met verhoging wegsturen? Winkels die niet voorzien in primaire levensbehoeften sluiten?
Dit gaat zo'n ongelooflijke ramp worden de komende weken.