De hele wereld, inclusief de WHO en alle andere ontwikkelde landen, is zo dom als een koe en erka is briljant.
De hele wereld, inclusief de WHO en alle andere ontwikkelde landen, is zo dom als een koe.
Eindelijk de waarheid!
Je weet alles beter, of het nou over waterpolo, klimaat, politiek of een pandemie gaat, iedereen is dom en jij weet het beter en weet hoe het wel moet. Dat is best knap natuurlijk, al deel je die eigenschap met een aantal anderen op dit forum. Maar neem dan een keer je verantwoordelijk ipv op een slecht bezocht forum je wijsheid te verspreiden. En doe iets goeds met al die wijsheid.
OK, de piek van patienten zoveel mogelijk uitsmeren. Duidelijk. 1 ding alleen, als dit zo doorgaat en de economie gaat straks praktisch op slot wil ik zien waar volgend jaar het geld vandaan moet komen voor de zorg. Dit biedt wel wat leermomenten zeg , voor het risicobeheer.
Ondertussen kan Abu gewoon weer zijn wiet ophalen en kan ik weer naar de Chinees, lees ik.
Groepsimmuniteit opbouwen, dat gaat maanden duren en waarschijnlijk nog langer.
Nou, mijn analyse: de reden dat de scholen open moesten blijven was dus niet omdat kinderen het vrijwel niet konden krijgen (wat het RIVM aldoor communiceerde) maar dat ze herd-immuniteit willen opbouwen en dat het dus juist goed is als kinderen het krijgen, want ze gaan er waarschijnlijk toch niet aan dood.