erka
Well-known member
Dit soort reacties zijn veel schadelijker dan een virus.
He Gevegt, ga eens van dat account af man. Nu kennen we het wel.
4 doden, gemiddeld 76 jaar oud. 3 waren al onderweg naar het licht in de tunnel.
Ik weet het niet hoor, dat het virus besmettelijker is dan wat we kennen, dat geloof ik wel, maar of de hysterie echt zo nodig is?
Zolang PES Jamel in het kwadraat uithangt, mag er ook tegengas komen.
Ja hoor. Wacht maar tot het jouw familie betreft.
Wegkijker.
Bruins heeft zojuist gezegd dat in de loop van de week mogelijk ook alle winkels (behalve supermarkten, apotheken) en OV sluiten.
Dus dan krijgen we echt dezelfde situatie als in Italië en inmiddels ook Spanje.
Ik zou zeggen,doe dat direct. Er is best draagvlak voor.
Bruins sluit verdere maatregelen niet uit. "Je kunt nadenken over andere winkels, of openbaar vervoer, maar zover is het nog niet."
Bruins heeft zojuist gezegd dat in de loop van de week mogelijk ook alle winkels (behalve supermarkten, apotheken) en OV sluiten.
Dus dan krijgen we echt dezelfde situatie als in Italië en inmiddels ook Spanje.
Ik zou zeggen,doe dat direct. Er is best draagvlak voor.
Aardig artikel over het zootje van de RIVM en politiek:
https://www.linkedin.com/content-gu...yiz1jjeTfga8rNNVjTX-ZWl5QUSMgvB-1VmUk-LZY95y8
Nee hoor helemaal niet, want het gaat om het gecontroleerd verspreiden van het virus. Een groot gedeelte gaat het krijgen, maar met de verschillende cijfers kan de zorg de druk niet aan.