JMD
Well-known member
Wat moet er dan gebeuren?
Dat staat in het artikel.
Wat moet er dan gebeuren?
De kappers mogen in Duitsland ook open blijven.
Dat staat in het artikel.
:duim:
Groepsimmuniteit opbouwen, dat gaat maanden duren en waarschijnlijk nog langer.
De opsomming,
https://www.tagesschau.de/inland/hg-corona-kabinett-101.html
Broer gevegt staat er niet bij en mag dus doorwerken.
Het zal met het economisch belang te maken hebben.Blijven dus nog best veel winkelsoorten wel open in Duitsland en dat die restaurants overdag open blijven snap ik ergens niet.
De kappers mogen in Duitsland ook open blijven.
Ik ook ja. Maar dan zit je dus (door het 'flatten' van de curve (wat logisch is)) idd aan de maanden waar Rutte het over heeft/had.
Dan zeg je dus bijna al dat restaurants e.d. maanden dicht zijn, scholen voor de zomer niet meer 'echt' open gaan enz.
Dat gaat idd een flinke aanslag op de economie geven. Ook van de overheid, want die (terecht) steunpakketten moeten toch ergens vandaan komen.
N.B. II overigens laat Merkel weten dat 60% /70% van de Duitse bevolking ook geïnfecteerd gaat worden.
Klopt niet helemaal. Bijna elke winter is er ook een nieuw of gemuteerd virus waar geen vaccin voor is.
Overigens vraag ik me wel af hoeveel extra maatregelen er nog te nemen zijn voordat je op een totale lockdown zit. Scholen dicht, thuiswerken waar het kan, kroegen e.d. dicht.
En wat noem jij de 'uitzing methode', die van Rutte of van Merkel/Macron?Waarom ik ook afvraag of de uitzing methode niet beter is.
En wat noem jij de 'uitzing methode', die van Rutte of van Merkel/Macron?
Overige winkels die geen 1ste levensbehoefte leveren dicht, maximum aantal mensen in supermarkten binnen laten, thuiswerken verplichten (op vitale beroepen na), alleen naar buiten wanneer je een geldige reden hebt, er zijn nog genoeg dingen mogelijk.
In Frankrijk mag je alleen nog over straat om boodschappen of medicijnen te halen of als je werkt in vitale sector en je moet een formulier bij je hebben als je de deur uit gaat. Wat is er op tegen om dat hier te doen?
En wat noem jij de 'uitzing methode', die van Rutte of van Merkel/Macron?