Coronavirus 2

erka

Well-known member
Hehe, eindelijk heeft Rutte zijn eigen hersens aan het werk gezet ipv te vertrouwen op die opa van het RIVM.
 

Unregistere

Well-known member
Cristiano Ronaldo stelt de hotels uit zijn hotelketen beschikbaar om te fungeren als noodziekenhuis of opvanglocaties. Hij gaat zelf het salaris van al het medisch personeel dat daar komt te zitten betalen. Netjes!

Nee hoor, is een hoax.

Het verhaal dat Cristiano Ronaldo zijn twee hotels laat omvormen in ziekenhuizen voor de behandeling van corona-patiënten lijkt niet te kloppen. Marca pakte groots uit met het hartverwarmende verhaal, maar heeft het artikel inmiddels aangepast nadat de berichtgeving werd ontkracht door Portugese media. Naar verluidt is er niets waar van het verhaal dat Ronaldo zijn hotels beschikbaar heeft gesteld en de medische kosten op zich neemt.
 

gevegt

Well-known member
[h=2]"VS probeert rechten vaccin te kopen"[/h]
Een Duitse bedrijf dat met man en macht een vaccin voor het coronavirus probeert te ontwikkelen, zou zijn benaderd door de Amerikaanse regering. De Amerikanen willen exclusief de rechten op een vaccin kopen en de Duitse regering probeert dat te voorkomen, dat meldt de Duitse krant Welt am Sonntag op basis van bronnen uit regeringskringen.

Trump zou volgens de bronnen van Welt am Sonntag proberen het vaccin exclusief voor de VS te bemachtigen. Wetenschappers van het bedrijf CureVac uit Tübingen zouden door Amerikanen met hoge financiële aanbiedingen worden gelokt.

Het betreffende bedrijf heeft inmiddels meegedeeld dat het niet op de avances van Trump ingaat.
 

Susa

New member
Lange wachtrijen bij de Coffeeshops :rumcolaa::rumcolaa::rumcolaa::rumcolaa:

Nog een paar minuten de tijd..
 

De Wolf

Well-known member
Ik zie niet zo het nut van winkels sluiten en alleen supermarkten openlaten. Ik wil het liefste ook gewoon langs de slager kunnen voor een goed stukje vlees.
 

Unregistere

Well-known member
Ik zie niet zo het nut van winkels sluiten en alleen supermarkten openlaten. Ik wil het liefste ook gewoon langs de slager kunnen voor een goed stukje vlees.

Ja, dat is op zich ook wel logisch. Maar zeg maar de meer op 'fun' gerichte winkels, hoe zou het daarmee gaan? Krijgen die überhaupt nog klanten over de vloer? Ben benieuwd.

En goed dat de tolk ook even duidelijk maakte dat we dit dus niet willen, het hamsteren:

fBfVlq7.gif
 
Bovenaan