Alle horeca gaat ook dicht!:hsv:
Is nodig omdat mensen blijkbaar niet zelf kunnen bedenken dat met z'n allen dicht op elkaar in cafés zitten nu even niet kan.
Is nodig omdat mensen blijkbaar niet zelf kunnen bedenken dat met z'n allen dicht op elkaar in cafés zitten nu even niet kan.
Jij zuipt toch altijd in je eentje op de bank.
Cristiano Ronaldo stelt de hotels uit zijn hotelketen beschikbaar om te fungeren als noodziekenhuis of opvanglocaties. Hij gaat zelf het salaris van al het medisch personeel dat daar komt te zitten betalen. Netjes!
Hehe, eindelijk heeft Rutte zijn eigen hersens aan het werk gezet ipv te vertrouwen op die opa van het RIVM.
[h=2]"VS probeert rechten vaccin te kopen"[/h]
Een Duitse bedrijf dat met man en macht een vaccin voor het coronavirus probeert te ontwikkelen, zou zijn benaderd door de Amerikaanse regering. De Amerikanen willen exclusief de rechten op een vaccin kopen en de Duitse regering probeert dat te voorkomen, dat meldt de Duitse krant Welt am Sonntag op basis van bronnen uit regeringskringen.
Trump zou volgens de bronnen van Welt am Sonntag proberen het vaccin exclusief voor de VS te bemachtigen. Wetenschappers van het bedrijf CureVac uit Tübingen zouden door Amerikanen met hoge financiële aanbiedingen worden gelokt.
Allemaal de schuld van de Belgen
Ook alle sauna's dicht. En de seksclubs.
Dat vind ik niet zo ramp :rumcolaa:
Ga je nooit naar de sauna?
Nee en dat laatste mag niet van mevrouw De Wolf
Ik zie niet zo het nut van winkels sluiten en alleen supermarkten openlaten. Ik wil het liefste ook gewoon langs de slager kunnen voor een goed stukje vlees.