Jij zegt om 08:30 dat het 10:15 is en als het dan 10:15 is zeg je: Ik zei het toch!1!1!1!He jongens, jullie gaan nu toch niet de kant op als dat ik nu al een paar maanden ga he. Ik was die wappie toch?
Jij zegt om 08:30 dat het 10:15 is en als het dan 10:15 is zeg je: Ik zei het toch!1!1!1!He jongens, jullie gaan nu toch niet de kant op als dat ik nu al een paar maanden ga he. Ik was die wappie toch?
Ze dumpen nog geen vage Twitterberichten met een ongenuanceerde mening.He jongens, jullie gaan nu toch niet de kant op als dat ik nu al een paar maanden ga he. Ik was die wappie toch?
Oh ja, waarschijnlijk heb ik nu voor de 2e keer corona dus als ik nu wel dood ga was het leuk om jullie gekend te hebben ❤️
Tuurlijk, steeds maar later verwachten... Het trucje is inmiddels wel bekend wat het OMT doet.Lees nu dat ze de piek van januari, via februari toch naar maart hebben verschoven.
Tuurlijk, steeds maar later verwachten... Het trucje is inmiddels wel bekend wat het OMT doet.
Maar de wappies krijgen steeds meer gelijk!!!Doen ze toch slimmer dan de wappies met de deadlines wanneer we allemaal dood neer zouden vallen.
Een tribunaal toch?We krijgen een parlementaire enquête
Ik geloof dat Thierry zich tegenwoordig meet druk maakt over hartaanvallen na een vaccinatie.Maar de wappies krijgen steeds meer gelijk!!!
Iemand die zelf onderzoek heeft gedaan, zegt dat als feit op YouTubeDat ligt er ook maar net aan wat "onderbouwd" is.
Ik weet ook niet wat er onderbouwd aan is. Ik vind het meer ongefundeerd wat Thierry schreeuwt.Dat ligt er ook maar net aan wat "onderbouwd" is.
Als ze beginnen met "jotteh wawe jotteh wawe jotteh wawe em kadesh" is het een wappieDat ligt er ook maar net aan wat "onderbouwd" is.
Zegt wappieEen wappie is een persoon die over een bepaald onderwerp een zeer uitgesproken ongefundeerde mening heeft over een bepaald onderwerp.
In het geval van corona zou je kunnen zeggen over onderwerpen zoals vaccinatie en bijwerkingen (op langere termijn), het ontkennen van de ernst van corona etc.
Waarom ben ik een wappie?Zegt wappie
Zegt wappie