JMD
Well-known member
Je moet toch een heerlijk leven hebben als je alles wat je niet bevalt kan wegzetten als wappie...Mooi he, gewoon niets in de gaten 😂
Je moet toch een heerlijk leven hebben als je alles wat je niet bevalt kan wegzetten als wappie...Mooi he, gewoon niets in de gaten 😂
151 opnames vandaag, dat vind ik toch aardig veel.
151 opnames vandaag, dat vind ik toch aardig veel.
In Zuid-Afrika zag je ook een golf met minderjarigen die niet ernstig ziek waren maar wel voor corona behandeling naar het ziekenhuis moesten. Dezelfde verhalen heb ik ook van iemand uit België en New York gehoord. Hopelijk krijgen we er vanavond wat meer uitleg over van Kuipers.Zeker, de IC opnames 7.
Als je ziet dat de ziekenhuisopnames met corona ook steeds jonger zijn, doet dat toch vermoeden dat de verhouding door of met corona niet meer 2/3 1/3 is.
In Zuid-Afrika zag je ook een golf met minderjarigen die niet ernstig ziek waren maar wel voor corona behandeling naar het ziekenhuis moesten. Dezelfde verhalen heb ik ook van iemand uit België en New York gehoord. Hopelijk krijgen we er vanavond wat meer uitleg over van Kuipers.
Het W woord hoef je hiervoor niet te gebruiken. Er zijn meerdere leden die hier ook het registratie hebben afgekraakt.Op dat punt moet je de wappies hier wel gelijk geven. De registratie moet er echt komen. Daarnaast mag er ook wel de duiding zijn of het wel niet (heel) erg is. Los van de protocollen zal de werkdruk niet heel significant toenemen zou je zeggen.
Op dat punt moet je de wappies hier wel gelijk geven. De registratie moet er echt komen. Daarnaast mag er ook wel de duiding zijn of het wel niet (heel) erg is. Los van de protocollen zal de werkdruk niet heel significant toenemen zou je zeggen.
Ziekenhuizen gaan patiënten opgenomen mét en dóór corona apart bijhouden
Stichting NICE, die landelijke cijfers bijhoudt over coronapatiënten in de ziekenhuizen, maakt voortaan onderscheid tussen patiënten die vanwege COVID-19 zijn opgenomen en patiënten die positief testen op het coronavirus, maar om een andere reden in het ziekenhuis liggen. Ziekenhuizen en het...www.nu.nl
In NL wordt de prik maar 9 maanden geldig voor CTB... Wetsvoorstel gaat naar Kamer. Dus 1) de CTB blijft en 2) prik dus niet onbeperkt geldig.
Mooi he, die verschillende maatregelen. Hadden we maar een Deens omt.
Hopelijk na 3 weken wel meer supporters naar binnen. Nu raakt het AZ voorlopig nog niet, want in de komende 3 weken spelen we geen thuiswedstrijden.Schijtzooi. Alleen bij Vitesse mogen alle supporters naarbinnen.