Mij best. Hoef ik die onzin over Thierry ook niet aan te horen.Haha ja, die pest je daar mee 😂
Die gaan gewoon naar kroegen zonder die gekke pas
Maar daar gaat het tegenwoordig ook helemaal niet meer over, anders zouden alle maatregelen inmiddels al weg zijn (op nachtclub en discotheken na...)Die QR code kan natuurlijk ook niet. Besmettingen voorkom je er nauwelijks mee en ziekenhuisopnames zijn er nauwelijks en gaan er ook niet komen.
Mij best. Hoef ik die onzin over Thierry ook niet aan te horen.
Vechtpartijen joh.Nee, comazuipen zal nog steeds wel voorkomen.
Maar natuurlijk.Ik heb in tegenstelling tot velen nog wel een leven buiten dit forum.
Hoeveel is dat in harde aantallen ?Ongeveer 22,5% van de instroom in ziekenhuizen is beneden de 30 jaar. Ik vrees dat ze niet allemaal voor een gebroken been ed liggen.
De 'wappies' krijgen steeds meer gelijk en zitten gelukkig niet alleen in de hoek van Baudet.Gewoon 2G. Puur om die wappies te pesten
Hoeveel is dat in harde aantallen ?
Weekcijfers coronavirus SARS-CoV-2 | RIVM
Actuele cijfers COVID-19 en nieuws over het nieuwe coronavirus. Corona cijfers worden iedere week op woensdagmiddag bekend gemaakt. De corona cijfers gaan over testen, besmettingen, ziekenhuisopnames en overledenen.coronadashboard.rijksoverheid.nl
Laatste paar dagen dik over de 100 instroom dus reken maar uit.
Met het volledig loslaten van alle maatregelen zullen de besmettingen in de bevolking zeer snel toenemen, wat ook als consequenties zal hebben dat de hele zorgketen, m.n. de eerstelijnszorg, vast kan lopen en er bovendien veel uitval van personeel in alle arbeidssectoren zal zijn. Er komt dan tevens een periode aan waarin het zicht op het virus vermindert door de grote aantallen besmettingen, achterstand in de registratie van meldingen, het afgeschaalde BCO en de toename van (niet-geregistreerde) zelftesten. Dit zijn extra overwegingen om de tussenstap van avondsluiting te nemen. In een fase met meer infecties onder de bevolking welke over het algemeen minder ernstige ziekte veroorzaken, is het van belang dat kwetsbaren (conform eerdere advisering) extra voorzichtigheid in acht nemen, omdat de kans dat zij met de omikronvariant in contact komen groter is (zie advies OMT 138).
Ik las zojuist dat het geen voorspellingen zijn.Bizarre voorspellingen weer. De cijfers van geen versoepelingen lijken mij realistischer bij zeer vergaande versoepelingen. Wel slim om als meest gunstige scenario te nemen dat de huidige cijfers stabiel blijven en er niks meer gaat gebeuren.
We krijgen een parlementaire enquêteHet wordt na 2 jaar OMT ook wel hard tijd dat dat OMT een keer ter verantwoording wordt geroepen.
Het kabinet maakt beleid op basis van adviezen van een groep die geen enkel verantwoording af hoeft te leggen.
Het wordt na 2 jaar OMT ook wel hard tijd dat dat OMT een keer ter verantwoording wordt geroepen.
Het kabinet maakt beleid op basis van adviezen van een groep die geen enkel verantwoording af hoeft te leggen.