Hopelijk na 3 weken wel meer supporters naar binnen. Nu raakt het AZ voorlopig nog niet, want in de komende 3 weken spelen we geen thuiswedstrijden.
28 februari maar de volgende stap nemen.
Hopelijk na 3 weken wel meer supporters naar binnen. Nu raakt het AZ voorlopig nog niet, want in de komende 3 weken spelen we geen thuiswedstrijden.
Dan pas? 3 weken na nu is 15 februari. Of spelen jullie 28-2 tegen AZ??28 februari maar de volgende stap nemen.
27-2 is AZ-Feyenoord. Blijkbaar is hij bang voor een vol AZ-stadion.Dan pas? 3 weken na nu is 15 februari. Of spelen jullie 28-2 tegen AZ??
Dan pas? 3 weken na nu is 15 februari. Of spelen jullie 28-2 tegen AZ??
Is er nog iets gezegd over of er wel supporters van de uitspelende clubs welkom zijn bij de 1/3 bezetting?
Ik geloof nergens meer in. Zal mij niet verbazen dat we over drie weken weer in lege stadions spelen.Ah mooi, dan mag Feyenoord - Cambuur met 2/3 neem ik aan.
Ik geloof nergens meer in. Zal mij niet verbazen dat we over drie weken weer in lege stadions spelen.
Ik weet nog niet of ik me wel op ga geven. Zal je zien dat ik daar straks in mijn eentje zit zonder mijn pa en vrienden. Dan is het nog geen avondje Cambuur.
Lekker bezig, van de hond gekregen?Nou, positief getest. Alleen keelklachten en iets verhoging...
Nou, positief getest. Alleen keelklachten en iets verhoging...
Every dark cloud has a silver lining...Beterschap! Gelukkig waren al je collega’s al aan de beurt geweest.
Die 3g mag in de Efteling wel blijven tot en met april voor de zekerheid. Scheelt mij weer een familieweekendje.
Every dark cloud has a silver lining...
Denk dat jij de komende jaren geen familieweekendjes meer hebt, dat 3G is een blijvertje vrees ik.
Als het aan Kuipers, Paternotte, Rutte en Kuiken ligt zeker. Met dan natuurlijk wel de verplichting dat die overal nodig is, en de geldigheidsduur maar 1 maand. Want ze willen wel die commisariaten bij Pfizer en Moderna binnenhalen...Dat is wel heel erg doemdenken. Zal toch wel een keer 1G of 2G worden?
Het komt van een journalist van BNR.
God, Ernst is aan het liegen en de journalisten vergeten het maar weer te vragen.
Vooral het SBS6-meisje blonk uit in onnozelheid. Was volgens mij een stagiaire.Waren wel weer kwaliteitsvragen vandaag van Neerlands journalistiek.