Coronavirus 2

JMD

Well-known member
In de VS trekt Biden de met veel bombarie aangekondigde 'vaccineer of test' regel voor werknemers bij grote bedrijven terug...

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geloof nergens meer in. Zal mij niet verbazen dat we over drie weken weer in lege stadions spelen.

Eerst 6 februari maar eens zien of ik naar De Kuip mag. Gaat sowieso dringen worden. De seizoenkaarthouders tellen tot net iets meer dan 2/3 dacht ik.

Bernardo

Well-known member
Ik weet nog niet of ik me wel op ga geven. Zal je zien dat ik daar straks in mijn eentje zit zonder mijn pa en vrienden. Dan is het nog geen avondje Cambuur.

JMD

Well-known member
Beterschap! Gelukkig waren al je collega’s al aan de beurt geweest.

Die 3g mag in de Efteling wel blijven tot en met april voor de zekerheid. Scheelt mij weer een familieweekendje.
Every dark cloud has a silver lining...

Denk dat jij de komende jaren geen familieweekendjes meer hebt, dat 3G is een blijvertje vrees ik.

Max

Administrator
Forumleiding
Every dark cloud has a silver lining...

Denk dat jij de komende jaren geen familieweekendjes meer hebt, dat 3G is een blijvertje vrees ik.

Dat is wel heel erg doemdenken. Zal toch wel een keer 1G of 2G worden?

JMD

Well-known member
Dat is wel heel erg doemdenken. Zal toch wel een keer 1G of 2G worden?
Als het aan Kuipers, Paternotte, Rutte en Kuiken ligt zeker. Met dan natuurlijk wel de verplichting dat die overal nodig is, en de geldigheidsduur maar 1 maand. Want ze willen wel die commisariaten bij Pfizer en Moderna binnenhalen... :p

Bovenaan