SanMark.
Well-known member
Lekker dan blijven we door jou extra lang met covid zitten.Ik denk dat er werkelijk niemand is die zich daar aan gaat houden.
Ben redelijk meegaand maar ik ga echt niet met een kapje op lopen buiten.
Lekker dan blijven we door jou extra lang met covid zitten.Ik denk dat er werkelijk niemand is die zich daar aan gaat houden.
Ben redelijk meegaand maar ik ga echt niet met een kapje op lopen buiten.
wat ga je maken ?
In veel (Zuid) Europese landen is dit al gemeengoed. Het is vrij irritant maar heb er geen problemen mee.
Dat zal wel vanaf twee personen worden anders krijg je weer discussies. Uiteraard handhaven ze ook alleen maar wanneer er geen kip op straat is.Wanneer bepaal je of het druk is, krijg je daar weer discussie over. De een vindt 50 mensen druk, de ander 100.
Bij 100.000 is het drukWanneer bepaal je of het druk is, krijg je daar weer discussie over. De een vindt 50 mensen druk, de ander 100.
Dat doen ze ook niet bij drukte en zullen ze zeker ook niet bij de koffiedrinkers doen.De handhavers krijgen het maar druk. Alhoewel er nu bijna geen handhaving is op mondkapjes.
Afgelopen woensdag met mijn vader naar het ziekenhuis geweest voor controle. De beste man verblijft in een verzorgingshuis en is dementerend. Ik heb het hem niet aangedaan om een mondkapje op te doen. Niemand die daarover heeft geklaagd.De handhavers krijgen het maar druk. Alhoewel er nu bijna geen handhaving is op mondkapjes.
Groeps immuniteit hoezee!
Maar 150.000 doden waaronder Beatrix.Groeps immuniteit hoezee!
Als je paard Volkert noemt weet ik niet of ik daar zo rouwig om moet zijn.Maar 150.000 doden waaronder Beatrix.