Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Polderend Nederland komt dan waarschijnlijk uit op een aankondiging van versoepelingen per maandag 24/1 met een mogelijkheid tot noodrem op 21/1.
Dan trekken we toch dezelfde conclusie, namelijk geen versoepelingen per 14/1. En dan zou het idd best kunnen dat ze de tijd tot de volgende persco (meestal 3 weken) inkorten.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij af wat ze met de sociale druk doen. Sportscholen (dankzij onze nieuwe corona minister) en winkels die illegaal open gaan.
 

De Wolf

Well-known member
Leuk tijdens het "koffiedrinken" :ROFLMAO:

Het Outbreak Management Team pleit in meest recente advies aan het demissionaire kabinet om de mondkapjesplicht uit te breiden. Het belangrijkste adviesorgaan wil onder meer dat tijdens sportevenementen en demonstraties, maar ook in drukke winkelstraten en op drukke markten een mondkapjesplicht gaat gelden. Binnen zouden mensen voortaan ook wanneer zij zitten de mondmaskers moeten dragen.
 

erka

Well-known member
Laat ik het positief bekijken, als ze het adviseren voor winkelstraten en sportevenementen dan kunnen die dus weer doorgaan!

Oh, zo had ik het nog niet bekeken. Zou dat de trade-off zijn? Dus weer open maar dan wel altijd met kapje op?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

SanMark.

Well-known member
Leuk tijdens het "koffiedrinken" :ROFLMAO:

Het Outbreak Management Team pleit in meest recente advies aan het demissionaire kabinet om de mondkapjesplicht uit te breiden. Het belangrijkste adviesorgaan wil onder meer dat tijdens sportevenementen en demonstraties, maar ook in drukke winkelstraten en op drukke markten een mondkapjesplicht gaat gelden. Binnen zouden mensen voortaan ook wanneer zij zitten de mondmaskers moeten dragen.
Wie zijn die mensen ?
 

Maasveld

Well-known member
Laat ik het positief bekijken, als ze het adviseren voor winkelstraten en sportevenementen dan kunnen die dus weer doorgaan!
Dat was ook mijn eerste gedachte. Als daarmee de winkels en stadions weer open kunnen dan moet het maar even. Niet dat het heel veel uitmaakt aangezien het merendeel er zich toch niet aan zal houden en het niet te handhaven is, maar goed.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat er werkelijk niemand is die zich daar aan gaat houden.
Ben redelijk meegaand maar ik ga echt niet met een kapje op lopen buiten.
 

Bernardo

Well-known member
Mondkapje buiten is ook verplicht op busstations en bushaltes. Niemand die dat doet en niemand die daar wat van zegt.
 
Bovenaan