We kunnen natuurlijk alleen naar Denemarken kijken en roepen dat het meevalt. In de VK en Frankrijk gaat het weer de andere kant op.Ja, ben ook benieuwd (alhoewel ik vermoed dat ze de lockdown gaan verlengen 'want we hebben de scholen geopend'). Terwijl als je naar de landen om ons heen kijkt (zonder maatregelen (behalve 2/3G op diverse plekken)) de golven ongeveer hetzelfde zijn als wij hebben.
Nou ja, vorige week postte ik zoiets ook al, maar toen werd ik er om aangevallen. En ik kon toen de bron niet meer vinden dus had het maar gelaten...Haha no shit Sherlock.
Zozo, volgens OMT-lid Hoebe gaat Omicron de maatschappij ontwrichten. Leeft die man op een eiland op de maan ofzo? Wat denkt hij dat er de afgelopen twee jaar gebeurd is eigenlijk.
Dat doet het nu zeker een beetje extra.Zozo, volgens OMT-lid Hoebe gaat Omicron de maatschappij ontwrichten. Leeft die man op een eiland op de maan ofzo? Wat denkt hij dat er de afgelopen twee jaar gebeurd is eigenlijk.
Zozo, volgens OMT-lid Hoebe gaat Omicron de maatschappij ontwrichten. Leeft die man op een eiland op de maan ofzo? Wat denkt hij dat er de afgelopen twee jaar gebeurd is eigenlijk.
De afstand tussen Groningen en Limburg is voor Nederlandse begrippen groot, maar doet dat nieuws er echt 2 dagen over? Ik las het namelijk al vrijdagavond.Zozo, volgens OMT-lid Hoebe gaat Omicron de maatschappij ontwrichten. Leeft die man op een eiland op de maan ofzo? Wat denkt hij dat er de afgelopen twee jaar gebeurd is eigenlijk.
Dat kan ik je nu al vertellen, dat gaat niet gebeuren. Als reden zal gegeven worden 'dat de scholen al open zijn'...Als er komende week niet grootschalig versoepeld gaat worden;
Dat half Nederland depressief is, een hoop levensjaren verloren gaan ook totaal onbelangrijk.Prima instelling om te volgen dus dat OMT. Gewoon lekker die lockdown verlengen. Of er nu 10.000 of 20.000 bedrijven omvallen, dat maakt dan ook niet uit.
Als dit forum de maatstaf is wel.Ben ik nog te optimistisch?
Dat kan ik je nu al vertellen, dat gaat niet gebeuren. Als reden zal gegeven worden 'dat de scholen al open zijn'...
Het enige waar ik nog een beetje op hoop is dat de sport tot 'essentieel' wordt verklaard (daar is men vanuit de TK erg mee bezig) en dat daarom sporten weer gaat mogen.