Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Een tijdje geleden was er op dit mooie forum een discussie over van alles en nog wat dat de overheid meer inzage wou hebben over verdachten.
Het meest geposte antwoord was: als je niets te verbergen hebt, wat maakt het dan uit?
Ehhh, nee, dat was zo ongeveer alleen vakx...

Ik heb toen tegen de sleepwet gestemd, net als vele anderen hier.
Vakx postte die quote alleen zo vaak dat het best zou kunnen zijn dat die post het meest voor kwam.

Vakx durfde ook te zeggen dat als je tegen de sleepwet stemde je verantwoordelijk was voor elke aanslag...
 

erka

Well-known member
Voor mezelf prima hoor, uit eten of naar de bios met een app is prima, naar een cafe ga ik voorlopig toch nog ff niet, dus kan met een app wel leven. Echter ik kan me voorstellen dat heel veel mensen nu pislink zijn. Er gaat toch een tweedeling ontstaan zo.
En ik snap niet dat ze de 1,5m regel afschaffen. Is zo ongeveer de makkelijkste regel om te behouden.
 

Maasveld

Well-known member
Voor mezelf prima hoor, uit eten of naar de bios met een app is prima, naar een cafe ga ik voorlopig toch nog ff niet, dus kan met een app wel leven. Echter ik kan me voorstellen dat heel veel mensen nu pislink zijn. Er gaat toch een tweedeling ontstaan zo.
En ik snap niet dat ze de 1,5m regel afschaffen. Is zo ongeveer de makkelijkste regel om te behouden.
Puur voor de bühne, niemand hield zich daar nog aan.
 

Joost

Well-known member
Betaald voetbal valt onder de evenementen dus daarover is nog niets bepaald.

Een maatregel waaraan niemand zich nog hield wordt geschrapt en op meer plaatsen is het groene Vinkje nodig. Dat is in de praktijk geen versoepeling maar een verzwaring.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Betaald voetbal valt onder de evenementen dus daarover is nog niets bepaald.

Een maatregel waaraan niemand zich nog hield wordt geschrapt en op meer plaatsen is het groene Vinkje nodig. Dat is in de praktijk geen versoepeling maar een verzwaring.

In principe heb je gelijk. Alleen die anderhalve meter regel was op mijn werk wel reden om nog niet echt aan te gaan moedigen naar kantoor te komen. Zo zal het wel met meer bedrijven gaan.
 
Bovenaan