Bernardo
Well-known member
Helaas niet.Dat is toch al geval bij jullie?
Helaas niet.Dat is toch al geval bij jullie?
Waren er voor corona dan wel mensen die binnen 1,5 meter van jou durfden te komen.Onzin. Zelfs na het afschaffen ga ik mij er in het openbaar nog aan hohouden.
Als er op dezelfde manier wordt gehandhaafd als op triage en placering in de horeca zal dat nog wel meevallen.Benieuwd hoelang de cafés het volhouden als er een stuk minder mensen komen
Zeker wel, maar dat is al 30 jaar geleden.Waren er voor corona dan wel mensen die binnen 1,5 meter van jou durfden te komen.
De reden voor 2/3 is nu volgens mij om de drukte buiten in de perken te houden. Als de 1,5 meter niet meer geldt, dan is die reden inderdaad weg, en zouden de stadions weer volledig vol moeten kunnen.
Welke besmettingen? Zandvoort was toch gewoon een geplaceerd evenement.Hoe zit het eigenlijk met al die besmettingen van Zandvoort? Die zouden nu toch wel zo langzamerhand zichtbaar moeten gaan worden.
Of die hossende menigtes op de voetbaltribunes.Hoe zit het eigenlijk met al die besmettingen van Zandvoort? Die zouden nu toch wel zo langzamerhand zichtbaar moeten gaan worden.
Jep. En (even los van de GP) des te opvallender dat de scholen nu al een paar weken open zijn. Vorig jaar gingen de cijfers flink omhoog toen de scholen open gingen, nu gaan de cijfers juist naar beneden.1777!
Precies. In Engeland wachten ze nog met het 'vaccinatiepaspoort', in Denemarken schrappen ze alle regels, maar in NL gaan ze juist een verzwaring (want aan die 1,5m hield niemand zich) aankondigen als versoepeling.Het totale gebrek aan voortschrijdend inzicht blijft opmerkelijk en ergerlijk.
Hoezo is dat een misverstand? Dat is toch gewoon mogelijk, al is de kans uiteraard wel veel kleiner dat een gevaccineerde besmettelijk is, dan dat een niet-gevaccineerde dat is.Daar komt ook nog het hardnekkige misverstand bij dat iemand die gevaccineerd is ook Corona mee kan dragen en besmettelijk kan zijn.
Slecht opgeschreven door mij. Het grote misverstand leeft dat iemand die gevaccineerd is nooit meer Corona over kan dragen. Terwijl dat wel mogelijk is. Dat hoorde ik vanmiddag op Radio 1 nog regelmatig terugkomen zonder dat zelfs Marc Bonten daar een correctie op deed.Hoezo is dat een misverstand? Dat is toch gewoon mogelijk, al is de kans uiteraard wel veel kleiner dat een gevaccineerde besmettelijk is, dan dat een niet-gevaccineerde dat is.
Ik hoorde gisteren een verhaal dat er bij een voetbalclub de niet-gevaccineerden besmet waren geraakt, een iemand die was gevaccineerd met spoetnik, een met Janssen en een met Pfizer (één prik). Ik heb ook wel gehoord dat mensen die corona voor een tweede keer hebben gekregen. Ik begreep dat in het verzorgingstehuis waar mijn oma een aanleunwoning heeft er toch ook weer corornagevallen zijn. In die zin zijn er een hoop vragen.
Wat hebben die andere virussen met Covid te maken?Het is toch duidelijk hoe andere virussen zich gedragen?
Blijkbaar moet bij Covid het wiel opnieuw uitgevonden worden.