Hij hangt vergane glorie aan.Zou Hugo ook jicht hebben? Hij staat er zo beroerd bij.
Dat ja.De coronapas is vooral bedoelt om niet gevaccineerden te overtuigen.
Maar die groep geeft aan dat slechts 2% daarmee wordt overgehaald.
Dat is lekker horeca pesten op die manier.
Helemaal mee eens. Komt bij dat de horeca al twee jaar roept dat het veilig bij hun is en ze alles onder controle hebben.Ik was in Frankrijk en daar is het al de normaalste zaak van de wereld dat je een code scant voordat je gaat zitten. Over een maand hoor je hier niemand meer over en laten we nou niet doen alsof de horeca leeg blijft.
En gaan in Denemarken en het VK alle maatregelen juist overboord.Ik was in Frankrijk en daar is het al de normaalste zaak van de wereld dat je een code scant voordat je gaat zitten. Over een maand hoor je hier niemand meer over en laten we nou niet doen alsof de horeca leeg blijft.
Mooi. Niet heel lastig om die te ontwijkenVerder gaan de wappies gewoon naar cafés in Volendam en Urk. Voor ieder wat wils.
20% minder omzet in de eerste maand. Dus de normaalste zaak zal wel meevallen.Ik was in Frankrijk en daar is het al de normaalste zaak van de wereld dat je een code scant voordat je gaat zitten. Over een maand hoor je hier niemand meer over en laten we nou niet doen alsof de horeca leeg blijft.
En gaan in Denemarken en het VK alle maatregelen juist overboord.
Het kan ook zijn dat ze het doen omdat ze oprecht het idee hebben dat het helpt en niet omdat het ergens anders ook gebeurt.(Overigens is het imo BS om te zeggen 'ja maar daar doen ze het ook'. Want dan kan je ook zeggen dat we dingen moeten doen zoals in China of Noord Korea en denk dat niemand daarop zit te wachten)
Ik heb het over het dramatische gedoe wat de mensen er van maken. Dat het de horeca omzet kost zal best maar ik ben benieuwd hoe het in maand 2, 3 enz is. Verder zou het ook zo kunnen zijn dat mensen minder te besteden hebben en geen zin hebben om überhaupt te gaan los van een pas of niet maar goed, jij hebt uitgebreid onderzocht dat het door die pas komt.
In principe mocht een concert wel de hele nacht doorgaan zolang je maar geen consumpties verstrekt,Tot de 24e een cafe in, geen probleem
Na de 24e, versoepelingen, mogen alleen bepaalde mensen het café in
Da's niet logisch
De grote Maestro zei het al: "elk nadeel hep zijn voordeel"Nou ja, ik begin nu toch wel zin te krijgen in het Efteling weekend met mijn familie. Heerlijk als we rustig kunnen gaan eten zonder mijn wappie zussen en zwagers.