Coronavirus 2

Bernardo

Well-known member
Burgemeesters willen de verkiezingen uitstellen. Sinds wanneer denken ongekozen dwazen dat ze echt iets te vertellen hebben, nu zal dit beste kabinet sinds de 2e oorlog er wel mee eens zijn. Maar goed dat we geen bananenland zijn. Oh ja, nog even de toeslagenaffaire na de verkiezingen schoppen, kan allemaal hier. Gelukkig gaat het sneeuwen 🎉
Wat zou het uitmaken als ze de verkiezingen uitstellen tot bijvoorbeeld juni? Zie het probleem niet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ook niet, sommige mensen zien hier weer een of ander complot achter. Alsof die 2 maanden zo dramatisch zouden zijn.

Die uitslag staat wat mij betreft trouwens ook al min of meer vast en het laatste waar ik me op verheug is een jaar geneuzel met formatiebesprekingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

JFK

Well-known member
Ik ook niet, sommige mensen zien hier weer een of ander complot achter. Alsof die 2 maanden zo dramatisch zouden zijn.

Die uitslag staat wat mij betreft trouwens ook al min of meer vast en het laatste waar ik me op verheug is een jaar geneuzel met formatiebesprekingen.
Ik ben blij dat er eindelijk eens mensen opstaan en zeer terecht dit aan de orde gaan stellen. Hoe je hier dan voor benoemd of gekozen bent, maakt trouwens ook geen fuck uit.
 

zwammy

Well-known member
Maar het maakt je allemaal niets uit he? :)

Nee, werkelijk waar niet. Ik vind het heerlijk om te klagen en de misstanden lekker hier op te zetten. Verder geniet ik inderdaad zoveel mogelijk van het leven en volg echt niet alle beperkingen. Het zal me dus inderdaad aan m'n anus oxideren wat er gebeurt maar blijf het hier ook nog opflikkeren. Dus zorg maar dat de servers blijven bestaan 🙂
 

zwammy

Well-known member
Ik ook niet, sommige mensen zien hier weer een of ander complot achter. Alsof die 2 maanden zo dramatisch zouden zijn.

Die uitslag staat wat mij betreft trouwens ook al min of meer vast en het laatste waar ik me op verheug is een jaar geneuzel met formatiebesprekingen.

Het gaat natuurlijk niet alleen om de verkiezingen Eef he, maar het hele plaatje uiteraard. Maar ik zal de volgende kronkels weer netjes melden 🙂
 

leo1949

Well-known member
RIVM
Rijksinstituut voor Volksgezondheid
Milieu Ministerie van Volksgezondheid,
Welzijn en Sport​

Mogelijk besmette sneeuw op komst.
Gelieve daarom vanaf zondag ook een mondkapje bovenop uw hoofd dragen.
Deze sneeuwvlokken zijn van de Zwitserse variant die mogelijk besmettelijker is dan de Britse.
Vaccineren met zout biedt tot op heden nog geen resultaat.

Jaap van Dissel
 

Maasveld

Well-known member
RIVM
Rijksinstituut voor Volksgezondheid
Milieu Ministerie van Volksgezondheid,
Welzijn en Sport​

Mogelijk besmette sneeuw op komst.
Gelieve daarom vanaf zondag ook een mondkapje bovenop uw hoofd dragen.
Deze sneeuwvlokken zijn van de Zwitserse variant die mogelijk besmettelijker is dan de Britse.
Vaccineren met zout biedt tot op heden nog geen resultaat.

Jaap van Dissel
Bedankt voor de tip!
 

zwammy

Well-known member
Misschien moeten ze de avondklok verlengen, in de thuissituatie komen ook de minste besmettingen voor.
 

Mario

Well-known member
RIVM
Rijksinstituut voor Volksgezondheid
Milieu Ministerie van Volksgezondheid,
Welzijn en Sport​

Mogelijk besmette sneeuw op komst.
Gelieve daarom vanaf zondag ook een mondkapje bovenop uw hoofd dragen.
Deze sneeuwvlokken zijn van de Zwitserse variant die mogelijk besmettelijker is dan de Britse.
Vaccineren met zout biedt tot op heden nog geen resultaat.

Jaap van Dissel
Gele sneeuw
 

ALenstra

Well-known member
Het Landelijk Extremisme Steunpunt oftewel LSE zegt het erg druk te hebben sinds de coronacrisis. Ervoor ontving men hooguit één melding per maand over jihadisten maar nu ontvangt men meerdere meldingen per week over corona-extremisten.
 
Bovenaan